Boomer Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Vart helt klart tvungen att testa. höll på att dö av syrebrist efter 1 minut och 34 sekunder. (enligt windows klocka) Quick edit: kan man träna sig på att hålla andan på något höger? Djup andning, det töjer ut lungorna. Då blir det mer kapacitet för luft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Djup andning, det töjer ut lungorna. Då blir det mer kapacitet för luft. Ska provas, tackar och bockar till tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 85 sekunder! Jag trodde faktiskt inte att jag skulle klara det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jag provade hyperventileringsmetoden och klarade 2 minuter. Hade kanske gått i ytterligare 15-25 sekunder ifall jag verkligen försökte. Trodde inte jag klarade så pass länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Rekord! 1 minut och 30 sekunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 60-70 sek ovanför vattenytan. Under vattenytan kan jag hålla andan längre av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Först klarade jag 61 sekunder, sedan andades jag snabba och djupa andetag under någon minut, vilket resulterade till att jag höll andan i 102 sekunder (omfg!11ett). Redigerad 26 april, 2008 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 60-70 sek ovanför vattenytan. Under vattenytan kan jag hålla andan längre av någon anledning. Har för mig dethar med kroppens försvarsmekanism att göra. den vet ud är under vattnet och minskar syre tillfärseln till vissa ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Har för mig dethar med kroppens försvarsmekanism att göra. den vet ud är under vattnet och minskar syre tillfärseln till vissa ställen Det visste jag inte! Tack! Är dock imponerad av Malcolm MacDowell som kunde hålla andan så länge i A Clockwork Orange under dränknings scenen. Eftersom det är en enda scen så har de ju inte filmat fem sekunder åt gången. Starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts