Jacker Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Jaaa, GTAsajten har äntligen blivit ett vinstdrivande företag! Donation och vinst är väl ändå inte samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Donation och vinst är väl ändå inte samma sak? Kanske inte men 'ge pengar och uppdatera din profil' och liknande känns lite .. playahead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Kanske inte men 'ge pengar och uppdatera din profil' och liknande känns lite .. playahead? Tycker du det hade varit bättre att donera endast som donation och att det inte ger något tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Fråga: Hur ser man/du vem som donerat vad? Alltså, jag måste donera för att byta namn, hur vet du att det just är jag som donerat? Alla skriver ju likadant gsf 50 tex...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Fråga: Hur ser man/du vem som donerat vad? Alltså, jag måste donera för att byta namn, hur vet du att det just är jag som donerat? Alla skriver ju likadant gsf 50 tex...? Namnbytesfunktionen är inte igång än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Som sagt, det går inte att göra namnbyte än, det kommer i nästa fas. Blanda inte ihop begreppen "donation" och "köp av tjänst". Att få ett namnbyte på grund av donation skulle i själva verket vara olagligt (skatteflykt), om det inte gäller SMS-donationer då som redan är moms-kryddade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Bra jobbat, bra jobbat. Har donerat en liten slant nu, köp inte sprit för allting bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Ah, okej då är jag emd. Trodde donation hängde samman med namnbyte/profiluppdatering, men då vet jag. tack, tack. =) Btw: Qouad, gillar din "lite annorlunda är inget fel o va". Min favorit serie när jag var yngre. Redigerad 22 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Ah, okej då är jag emd. Trodde donation hängde samman med namnbyte/profiluppdatering, men då vet jag. tack, tack. =) Btw: Qouad, gillar din "lite annorlunda är inget fel o va". Min favorit serie när jag var yngre. Du ska väl inte byta namn? Trasdockorna "for the win", helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 SMS vill jag inte, tänker inte använda föräldrars konton för donation (PlusGiro, måste väl vara över 18?) så... finns det något man kan göra? Skicka brev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Kan du inye fixa lite olika ranker? lr att de står nå speciellt istället för "member" kanske om man sänder in 5 kr står de "fiskmås" sänder man in 20kr står de "grävling" Föresten! vad kostar ett namnbyte? Såg nu att de inte gick ännu... Men vad har du tänkt att de ska kosta? Redigerad 28 april, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Kan du inye fixa lite olika ranker? lr att de står nå speciellt istället för "member" kanske om man sänder in 5 kr står de "fiskmås" sänder man in 20kr står de "grävling" Föresten! vad kostar ett namnbyte? Såg nu att de inte gick ännu... Men vad har du tänkt att de ska kosta? Jag skulle lätt kunna tänka mig betala 20 kr för att få titel grävling, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag skulle gärna se någon form av månatlig redovisning av de pengar som kommer in och till vad de används. Indeed @Hultan hur mycket har du fått än så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 @Hultan hur mycket har du fått än så länge? Minst 20 kr i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Minst 20 kr i alla fall. Minst 120 kr i alla fall. Redigerad 29 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Minst 120 kr i alla fall. Minst 520 kr i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ähh, blev inte så mycket, räckte nätt och jämt till en mindre lyxvilla i Monaco Nej men totalt ramlade det in strax under 1200 kr, vilket naturligtvis är mycket uppskattat och bra för forumets utveckling! Har redan lite planer på vad pengarna kommer att återinvesteras i. Vill också rikta ett stort tack till alla som donerade (och kommer att donera i framtiden), och speciellt till er som donerade lite mer. För inte helt oväntat var det väldigt få som donerade, men de som donerade via PG & Paypal gjorde det i alla fall med råge. SMS-donationerna var dock en katastrof i sammanhanget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ähh, blev inte så mycket, räckte nätt och jämt till en mindre lyxvilla i Monaco Nej men totalt ramlade det in strax under 1200 kr, vilket naturligtvis är mycket uppskattat och bra för forumets utveckling! Har redan lite planer på vad pengarna kommer att återinvesteras i. Vill också rikta ett stort tack till alla som donerade (och kommer att donera i framtiden), och speciellt till er som donerade lite mer. För inte helt oväntat var det väldigt få som donerade, men de som donerade via PG & Paypal gjorde det i alla fall med råge. SMS-donationerna var dock en katastrof i sammanhanget. Du får det att låta som att det inte kommer komma in några fler donationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Du får det att låta som att det inte kommer komma in några fler donationer? Tja, det rullade ju just in 100 spänn till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Vid donation via SMS, hur stor del av summan får du? Antar att en stor del faller bort till operatören m.m? Edit: Visste att jag sett det någonstans, såg det nu på donationssidan. http://img.flashback.info/images/smilies2/whoco5.gif Redigerad 29 april, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts