Hultenius Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Nu är det äntligen möjligt att donera pengar för att tillsammans finansiera driften av detta forum (i huvudsak serveravgiften). Forumet har fortfarande problem med att stå på egna ben så alla donationer är mycket välkomna, stora som små! Eventuella stora överskott går till att bekämpa google-reklamen. Donation kan göras via det nyöppnade Betalsystemet. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Syns inte så mycket på den sidan. Redigerad 21 april, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Syns inte så mycket på den sidan. Joho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 I has sent money thru plusgiro, ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Skickade lite genom SMS. Förlåt men jag orkade inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 ! h4s d0nat3d d1rR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Joho Men.. vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Får nog vänta tills efter den 25:e med att skänka en slant. Kanske kan skicka lite mer efter man har sommarjobbat också. Vill gärna hjälpa till att hålla GTAsajten i liv. Edit: Fet nedräknare i GTAIV-delen. Redigerad 21 april, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 När jag har laddat min mobil med pengar blir det att donera dirr!!! Dock vet jag inte summa! BTW: När kommer Namnbyte vara klart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Och man får vad om man donerar? Edit: Ah, okej man får uppdatera sin profil (vad det nu betyder) och byta namn...!? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Vad menas med profiluppgradering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Jag skulle gärna se någon form av månatlig redovisning av de pengar som kommer in och till vad de används. Redigerad 21 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Ja det känns lite halvfärdigt. =/ Om vi skall kunna betala/donera så måste vi oxå kunna uppgradera och byta namn... Redigerad 21 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Ja det känns lite halvfärdigt. =/ Om vi skall kunna betala/donera så måste vi oxå kunna uppgradera och byta namn... Ska väl egentligen inte tala för Hultenius, men det är bara halvfärdigt. Just nu är det ren och skär donation som är möjlig, nästa steg blir att kunna betala för namnbyte och/eller profiluppgradering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Jaaa, GTAsajten har äntligen blivit ett vinstdrivande företag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Jaaa, GTAsajten har äntligen blivit ett vinstdrivande företag! Vinstdrivande? Vinstdrivande? Hur många månaders serverkostnader har det inte gått tills den här funktionen kom till efter sex år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Vinstdrivande? Vinstdrivande? Hur många månaders serverkostnader har det inte gått tills den här funktionen kom till efter sex år? Åh, jag glömde .. det är fan för mycket begärt av ägaren att han ska betala sina egna serverkostnader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Jag har svårt att tro att Hultenius kommer bli pengagalen, om det är det du menar. Donationer är helt och hållet frivilligt för vem som helst som känner att han vill eller kan avvara lite pengar, och man kommer inte få några jättebetydelsefulla fördelar ens med "profiluppgraderingarna". Att GTAsajten kommer bli vinstdrivande är ett löjligt påstående, och det vet du också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Donerar så fort jag har fått lite pengar, det vill säga i början av maj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Kommer donera en hundring när jag orkar dra fram bankdosan och fippla med konton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts