Hultenius Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Lazlow medverkade för några dagar sedan i Opie and Anthony Show (K-Rock, radiokanal). Värt att lyssna på om du har några minuter över Del 1: [youtube-old]bJGrnP8l_nk[/youtube-old] Del 2: [youtube-old]aZe3SO9rIH0[/youtube-old] Källa: Planet GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Ska lyssna såfort jag extraherat klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Piss Wasser! http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif Americas Next Top Hooker! xD I övrigt låter det riktigt underbart intressant (och typiskt amerikanskt) med radiostationer som ger nyheter ur ett konservativt respektive ur ett liberalt perspektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Jag läste lite om det på en annan sida. Han ska påstå att där kommer finnas över 100 radiokanaler i GTAIV vilket jag tvivlar på. Får lyssna på det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andh Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Jag läste lite om det på en annan sida. Han ska påstå att där kommer finnas över 100 radiokanalerReklamer i GTAIV vilket jag tvivlar på. Får lyssna på det sen. Redigerad 21 april, 2008 av andh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Sitter de där i bakgrunden och spelar GTAIV, va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Piss Wasser! http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif Liiitelite besviken på att de inte uttalar det på tyska: "Pisswassech" istället för "pisswhoassur" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts