RPK Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) GTA 4 till PC Hej var ute på nättet och såg att den hära sidan gick ut och sa att en fransk tidning hade skrivit att GTA 4 skulle komma till PC i oktober i år. Men skriver även att det inte är bekräftat av Rocketstars games Redigerad 21 april, 2008 av RPK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Hoppas detta är nu sant. Men tror detta har tagits upp tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Hoppas verkligen på att det är sant!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Den där nyheten publicerades i januari. Vore den sann hade nog många fler sajter tagit den på allvar och publicerat den som den största nyheten sen första trailersläppet. Den är falsk helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Den där nyheten publicerades i januari. Vore den sann hade nog många fler sajter tagit den på allvar och publicerat den som den största nyheten sen första trailersläppet. Den är falsk helt enkelt. Jag tyckte väl att jag kände igen den. Synd att den är falsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Synd att den är falsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Såg trådnamnet och blev glad.. sen blev jag... mindre glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Tur att den är falsk. Bara att fortsätta hoppas att det aldrig kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 För i helvete vilket tjat det var från dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Tur att den är falsk. Bara att fortsätta hoppas att det aldrig kommer till PC. Det tycker jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Trots att jag numera har en 360 vill jag att det kommer till PC eftersom jag tycker att GTA SKALL spelas på dator. Förutom några korta III- och San Andreas-pass har jag aldrig egentligen ens spelat GTA på konsol och det kommer defintivt att kännas konstigt att göra det nu. Imo begränsar konsolformatet spel, främst då pga bristen av mus och de "se-omkring-sig"-möjligheter musen medför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 GTA 4 till PC Hej var ute på nättet och såg att den hära sidan gick ut och sa att en fransk tidning hade skrivit att GTA 4 skulle komma till PC i oktober i år. Men skriver även att det inte är bekräftat av Rocketstars games Förmodligen falsk med tanke på att dom inte har en lämplig källa (som dom skriver i artikeln) Tur att den är falsk. Bara att fortsätta hoppas att det aldrig kommer till PC. ÄCKEL!!!!! Sluta använd datan om du hatar den så jävla mycket! Trots att jag numera har en 360 vill jag att det kommer till PC eftersom jag tycker att GTA SKALL spelas på dator. Förutom några korta III- och San Andreas-pass har jag aldrig egentligen ens spelat GTA på konsol och det kommer defintivt att kännas konstigt att göra det nu. Imo begränsar konsolformatet spel, främst då pga bristen av mus och de "se-omkring-sig"-möjligheter musen medför. Roger that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Roger that I Roger it aswell Redigerad 21 april, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Jag vill ha GTA IV på PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Förmodligen falsk med tanke på att dom inte har en lämplig källa (som dom skriver i artikeln) ÄCKEL!!!!! Sluta använd datan om du hatar den så jävla mycket! Roger that Jag har aldrig skrivit att jag hatar datorer. Jag har skrivit att tycker det är bra om inte GTA IV kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Trots att jag numera har en 360 vill jag att det kommer till PC eftersom jag tycker att GTA SKALL spelas på dator. Förutom några korta III- och San Andreas-pass har jag aldrig egentligen ens spelat GTA på konsol och det kommer defintivt att kännas konstigt att göra det nu. Imo begränsar konsolformatet spel, främst då pga bristen av mus och de "se-omkring-sig"-möjligheter musen medför. Du vänjer dig nog väldigt snart. Hell, jag hade nästan aldrig ens hållit i en riktig konsolkontroll, och så spelar jag LCS på PSP och tycker det känns naturligt efter nån timme bara (när jag bestämt vilken invertering jag ska ha) - och tänk på då att PSP saknar både L2, R2, L3, R3 och högerspak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
natan Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Du vänjer dig nog väldigt snart. Hell, jag hade nästan aldrig ens hållit i en riktig konsolkontroll, och så spelar jag LCS på PSP och tycker det känns naturligt efter nån timme bara (när jag bestämt vilken invertering jag ska ha) - och tänk på då att PSP saknar både L2, R2, L3, R3 och högerspak! de e ju sa..for mig iaf... ja vanjer mig med kontrollerna pa ett spel efter bara nagon timme.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Duger inte den tråd som redan finns Redigerad 21 april, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Såklart kommer GTA IV till PC. T2 och R* vill såklart tjäna så mycket som möjligt på GTA IV. Redigerad 22 april, 2008 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Såklart kommer GTA IV till PC. T2 och R* vill såklart tjäna så mycket som möjligt på GTA IV. Just därför kommer det INTE komma till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts