Troxie Skrivet 22 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Jag hade tänkt att köpa Age of Conan men när jag såg att det kostade att spela så struntar jag nog i det, men jag skulle vilja veta en sak: hur mycket kostar det att spela? Du såg att det kostade att spela men du sket i att kolla hur mycket så du skulle kunna fråga det här? Va, va, va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) Du såg att det kostade att spela men du sket i att kolla hur mycket så du skulle kunna fråga det här? Va, va, va?! Jag har inte kollat någonstans, jag såg det i en tidning att det kostade men inte hur mycket! Ok? Redigerad 22 juni, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Någon som vet vad det kostar att bygga en guildstad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts