Troxie Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Var slutsålt på game. Men fick det beställt så jag kan hämta det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Är lvl 39 ranger. Kommer levla 40 idag/imorn Då kan jag rida på min War Mammoth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag är nyfiken på detta spel, hur mycket av conan världen har dom lagt in igentligen? Och går det mer ut på PvP eller PvE? Kan man döda folk och ta deras saker och sen skratta åt dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 I pvp servrar kan du döda vem som hällst när som hellst. Men du får inget av dom förrutom PVP xp (annat leveling system för pvp) Just nu är pvp xp systemet avstängt... Skit roligt spel imo. Rider runt på mammut och tränger mig på vägarna (man kan inte gå igenom varan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Har en fråga om monsterna i det här spelet. Springer man runt och dödar växter, fula bubblor och diverse djur någongång i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Det finns växter man dödar ja. Dom kan inte röra på sig. Och man dödar många olika djur från kanin till nos hörning. edit: lvl 41 Redigerad 3 juni, 2008 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hur många levlar kan man komma upp? Verkar gå ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hur många levlar kan man komma upp? Verkar gå ganska snabbt. Jag tror det var 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Det är 80. Och det går inte specielt snabbare än något annat MMO spel... btw lvl 42. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guldmyntet Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Stort misslyckande till spel, Age of Conan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Stort misslyckande till spel, Age of Conan. Kanske ska backa upp lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Såg en rolig film där de attackerade med Hästarna. http://www.youtube.com/watch?v=4OXgP7LyWDI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Stort misslyckande till spel, Age of Conan. Aha. och hur långt kom du? Jag är fortfarande lvl 42 har inte haft tid o spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) begone!"!!!!1!!!! Redigerad 15 juni, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Nu lägger jag av för idag. Jag har nu en lvl 11, en lvl 14 och en lvl 18. Dom två första var bara provgubbar så jag skulle få känna på hur det var att spela med dom olika klasserna men nu känns det som att jag börjar komma igång. Någon mer än yoda som lirar eller? Har inte större lust att lira med den där surkarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vad med att jag kör på amerikanska servrar fattar inte du? Vi kan inte spela tillsamans. Och jag stör mig som fan på att du vibbar hella tiden utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Om någon nyligen har köpt spelet eller har tänkt att köpa det så kan ni lira med mig om ni vill, lirar på Battlescar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Kanske ska backa upp lite? Räkna inte med det från den snubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Slutade på level 27 btw. Känns så rörigt och inte lika "cleant" gameplay som andra mmorpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Jag hade tänkt att köpa Age of Conan men när jag såg att det kostade att spela så struntar jag nog i det, men jag skulle vilja veta en sak: hur mycket kostar det att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts