KalleR Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 och tur var väl det att han faktiskt fick en. Grattis, än en gång! Ja, en är bra. 2-3 platser kan bli jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Ja, en är bra. 2-3 platser kan bli jobbigt. Kul att se så många som faktiskt ville ha mig. Jag trodde folk såg mig som lite av en besserwisser ibland - det har jag väl kanske varit men tydligen inte så allvarligt YAY! POST 4000 Redigerad 22 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Kul att se så många som faktiskt ville ha mig. Jag trodde folk såg mig som lite av en besserwisser ibland - det har jag väl kanske varit men tydligen inte så allvarligt Du är. Vi gör bara det bästa av situationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Hade inte en aning om att Misterwhoopee hade något GTA-intresse. (dvs. Jag trodde att han var ännu en "Kom för GTA - stannar för allmänt") Antar att jag kom för sent för att märka av det innan han lämnade ett tag (?). Försök stoppa alla jobbiga innan de biter sig fast och snubblar ner i allmänt delen? : D Jag skrev i min ansökan att ett av mina stora minus är att jag inte synts till i just GTAIV-forumet särskilt mycket, men det gick tydligen bra ändå. Gillar att upptäcka saker själv i spel och läser eller skriver därför inte alltför ingående där innan jag spelat. Men nu när man ska moderera blir det väl en hel del spoilers. Kommer av olika anledningar dröja innan jag själv får tillfälle att spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Inte märkt denna tråden än:P Anyway grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag skrev i min ansökan att ett av mina stora minus är att jag inte synts till i just GTAIV-forumet särskilt mycket, men det gick tydligen bra ändå. Gillar att upptäcka saker själv i spel och läser eller skriver därför inte alltför ingående där innan jag spelat. Men nu när man ska moderera blir det väl en hel del spoilers. Kommer av olika anledningar dröja innan jag själv får tillfälle att spela... Inte för att det rör mig i ryggen, bara du gör ett bra jobb. Vilket jag känner mig ganska säker på att du kommer göra. Har förövrigt ingen koll på Quattro jag heller. Jag har bara tagit för givet att han gillar Audi-bilar. Annars - nada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Kul att se så många som faktiskt ville ha mig. Jag trodde folk såg mig som lite av en besserwisser ibland - det har jag väl kanske varit men tydligen inte så allvarligt Besserwisser... Mja, kanske. Det som dock är mest störande med dig, och ta det som saklig och konstruktiv kritik, är att du kan vara liiite väl inställsam och tillgjord ibland. Fan, vi borde ha en sån där vad-tycker-du-om-medlemmarna-tråd igen. Jag skrev i min ansökan att ett av mina stora minus är att jag inte synts till i just GTAIV-forumet särskilt mycket, men det gick tydligen bra ändå. Gillar att upptäcka saker själv i spel och läser eller skriver därför inte alltför ingående där innan jag spelat. Men nu när man ska moderera blir det väl en hel del spoilers. Kommer av olika anledningar dröja innan jag själv får tillfälle att spela... Ptja, jag ser det inte som ett problem egentligen. Det var ganska uppenbart att vissa som sökte moderatoruppdraget masspostade i IV-forumet endast i syfte att marknadsföra sig själva och det var imo därför bara bra att H inte tillsatte moderatorerna utgående från hur aktiva de varit i IV-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Ser att ni har blivit tillsatta nu, härligt! Ser ju lite dumt ut att MOD-brickan/orna/ fortfarande är 60 pixlar breda, men det har man ju vant sig vid vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Fan, vi borde ha en sån där vad-tycker-du-om-medlemmarna-tråd igen. Bra idé! Bring it up, whiteboy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Bra idé! Bring it up, whiteboy! DiY niggah! --- Jag såg nu att de nya moderaterna ( ) bara styr över IV-forumet. Det hade varit bättre om de fått hela GTA-delen imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag såg nu att de nya moderaterna ( ) bara styr över IV-forumet. Det hade varit bättre om de fått hela GTA-delen imo. Instämmer helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Gratulerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Grattis och lycka till! Tror det var ett bra val, fast jag inte känner er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Gratulerar! Vart har du varit på den sista tiden? Inte sett dig så mkt^^ OT Grattis igen btw så tycker ja att Henkibojj och de andra gör ett ganska bra jobb fast det har ju bara gått nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Grattis igen btw så tycker ja att Henkibojj och de andra gör ett ganska bra jobb fast det har ju bara gått nån dag. Vad bra att vi åtminstone gör ett ganska bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Vad bra att vi åtminstone gör ett ganska bra jobb. Enannan bra sak jag merkt är att ni anvender punkt ock det är en annan bra sak No srsly. Ni sköter er bra och jag trodde inte någonting annat heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Oh, det betyder väl att jag blir den enda med "Hedersmedlem-skylten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Oh, det betyder väl att jag blir den enda med "Hedersmedlem-skylten" Glöm inte Funnylin och Blaque! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Glöm inte Funnylin och Blaque! Haha, visste att jag glömt några st före jag postade. Misstag efter misstag görs av någon anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts