Misterwhoopee Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Quattro, du ska fasen hålla en liten presentation av dig själv tycker jag. Jag vet verkligen ingenting om dig. Så, vem är du? Jag tänker bara på den där pizzan... quattro stagioni. Han är en pizza för mig. Misterwhoopee och Quattro, grattis till er också, men er vet jag bara lite om Det är inte så konstigt, jag håller rätt låg profil. Alla är inte så iögonfallande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Att ni inte har lagt märke till Quattro? Killen som kom från ingenstans och kunde precis allting om gtasajten och dess medlemmar. Ni vet, han som hade hängt här länge som gäst och kände till flera legender på forumet som de flesta aktiva här inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis till alla! Skitcoolt att whoopee är tillbaka. Men nu får du inte vara hedersmedlem längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Att ni inte har lagt märke till Quattro? Killen som kom från ingenstans och kunde precis allting om gtasajten och dess medlemmar. Ni vet, han som hade hängt här länge som gäst och kände till flera legender på forumet som de flesta aktiva här inte kommer ihåg. Det visste jag. Och att han bor i Finland, tror jag. Men.. det är ju ingenting? Vanliga medlemmar kan man rabbla upp en massa fakta om, rätt så personliga grejor. Quattrio vet man att han var gäst länge... Wow.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Blir intressant att se hur ni sköter er nudå. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Han har väl varit rätt osynlig tills nyligen när han blev aktiv i IV-forumet. Har för mig att han skrev "det här var min första post utanför Modding-forumet" för inte så länge sen? va? Jag har då varit aktiv i GTA-forumen hela tiden, något mindre aktiv i Allmänt-delen. Modding-forumet har jag nog aldrig ens postat ett enda inlägg i. Jag tror allt du blandar ihop mig med någon annan? Quattro, du ska fasen hålla en liten presentation av dig själv tycker jag. Jag vet verkligen ingenting om dig. Så, vem är du? Grattis killar! :) edit: När fick ni veta det? Njaa... Jag vet inte. Jag kanske är lite obekant för några här då jag som sagt varit lite mindre aktiv i Allmänt-delen. Helst vill jag vara ganska anonym på internet, men du kan ju alltid kolla min profil. Jag tänker bara på den där pizzan... quattro stagioni. Han är en pizza för mig. Pizza... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Vem är Quattro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Haha, trist att det här skulle bli en "Vem i h-e är Quattro"-tråd Jag har sett att han är bra i bland annat IV-forumet och det är ju det viktigaste stället Quattro: Ja, det måste varit nån annan på Q och det var ju inte Qouad... Redigerad 20 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Vem är Quattro? Din mor! :) Kan sånahäringa moderatorer varna vem som helst? Det är ju IV-moderatorer, så då borde de rimligtvis inte kunna moderera något annat? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis till alla! Skitcoolt att whoopee är tillbaka. Men nu får du inte vara hedersmedlem längre? Jag vet inte riktigt hur det blir med den saken, Hultenius kanske behöver det där utrymmet till annan text nu, men det är lite kul att vara hedersmedlem. Får gärna vara kvar för min del... Pizza... Nåja, nu är du en kollega istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis till alla tre, Henki kändes som självklar redan från början, kul att han kom med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis till allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 grattis negrer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis till er! Och grattis till mig. En post till i min lilla postcount. Trevligt att Henki fick bli mod. Alltid gillat honom lite sådär i smyg. Hoppas det går att få ihop med att skriva för Gtanytt bara...... Både Quattro och Misterwhoopee har jag sett lite överallt på forumet känns det som. Verkar ju inte vara några taskiga grabbar så lycka till allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis till er! Och grattis till mig. En post till i min lilla postcount. Trevligt att Henki fick bli mod. Alltid gillat honom lite sådär i smyg. Hoppas det går att få ihop med att skriva för Gtanytt bara...... Både Quattro och Misterwhoopee har jag sett lite överallt på forumet känns det som. Verkar ju inte vara några taskiga grabbar så lycka till allihopa! GN kommer antagligen få sjukt mycket lägre läsarsiffror efter släppet i och med att vi helt enkelt inte kommer ha nåt att skriva om. Nån nyhet i veckan kanske redan två veckor efter släppet. Det blir alltså bara 9 dagar jag får "fullt upp" med båda sajter, så det går nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Det här verkar skitbra! Grattis till er alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ai, sä tuut Suomesta Quattro? Mistäpäin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Det visste jag. Och att han bor i Finland, tror jag. Men.. det är ju ingenting? Vanliga medlemmar kan man rabbla upp en massa fakta om, rätt så personliga grejor. Quattrio vet man att han var gäst länge... Wow.. Varför är du så jävla kåt på att veta privata saker om alla medlemmar för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ai, sä tuut Suomesta Quattro? Mistäpäin? Börja inte nu igen Voivitto btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 gz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts