Hultenius Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 GTAIV-forumet har lagom till den stora releasen fått tre nya moderatorer. De nya moderatorerna är: Quattro Misterwhoppe Henkibojj De valda personerna är rutinerade och hjälpsamma medlemmar med stor kunskap och intresse för GTA-serien. Jag antar att de inte behöver någon närmare presentation Moderatorerna kommer att tillträda inom kort. Välkomna ombord! PS. Tack för alla ansökningar! Det var oväntat många ansökande som höll hög kvalitén denna gång. Många föll dock på grund av dålig koppling till GTA-forumen. Men miströsta ej, förmodligen kommer ett nytt gäng moderatorer utses till allmänt-forumen senare under året - något som kommer att passa många väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis! Trevligt att se Whoppe tillbaka på modplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Hjärtliga gratulationer och önskningar om välbefinnande på era nyvunna positioner. Om Henkijbojj blir mod så vet jag inte riktigt vad jag gör. Redigerad 20 april, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Grattis grabbar. Quattro, honom nämnde jag när det började diskuteras nya moderatorer för en tid sedan. Tänk vilken tippare jag är. Kom ihåg vem som trodde på dig först, grabben! Redigerad 20 april, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Whoopee och Quattro! Vilka trevliga medarbetare, jag som var rädd för stolpskott! Trevligt att det blev ni två, måste jag säga, och grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis! Whoppe tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Oh well, you win some you lose some. Stort grattis till er! http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Whoopee och Henki är utmärkta val. Quattro är för mig, än så länge, en tabula rasa och honom kan jag inte uttala mig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ett stort grattis till er, Whoopee och Henkibojj! Ni blir garanterat trevliga medarbetare! eXotic: Ja, det kommer jag ihåg. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Välkomna till teamet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Trevligt att man är välkommen tillbaka igen! Hoppas nu det kommer fungera bra det här utan några värre vendettor, men lite gruff kanske det alltid blir. Då är det bara att börja hugga i med sopkvasten, rent och snyggt och trevligt ska det vara i vårt kära GTAIV-forum... Intressant också att det kanske blir några till moderatorer senare under året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Fakeadminkonto fattar ni väl. srsly, grattis eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Riktigt trevligt att se Henkibojj som moderator, har länge tyckt att han skulle passa perfekt i den rollen. Jag är förvånad att se Misterwhopee som moderator igen, men självklart är jag förvånad på ett bra sätt. Grattis även till Quattro, som jag inte riktigt lagt märke till innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Bara trevliga grabbar. Härligt! (Ta bort några av mina varningar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis till er alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Grattis till er Och välkommen tillbaks Misterwhoopee till moderator platsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Quattro, du ska fasen hålla en liten presentation av dig själv tycker jag. Jag vet verkligen ingenting om dig. Så, vem är du? Grattis killar! edit: När fick ni veta det? Redigerad 20 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Trevligt med Henkibojj som är så uppdaterad inom IV Misterwhoopee och Quattro, grattis till er också, men er vet jag bara lite om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Riktigt trevligt att se Henkibojj som moderator, har länge tyckt att han skulle passa perfekt i den rollen. Tack! Quattro, du ska fasen hålla en liten presentation av dig själv tycker jag. Jag vet verkligen ingenting om dig. Så, vem är du? Grattis killar! edit: När fick ni veta det? Han har väl varit rätt osynlig tills nyligen när han blev aktiv i IV-forumet. Har för mig att han skrev "det här var min första post utanför Modding-forumet" för inte så länge sen? Vi fick veta det i fredags eftermiddag, åtminstone jag Tidigare idag skrev du ju till och med "om du blir mod här så..." apropå GTAnytt, och jag kunde ju inte säga något! Trevligt med Henkibojj som är så uppdaterad inom IV Delvis därför sökte jag ju också, och jag tror åtminstone att jag delvis pga det också blev antagen Edit: Gud, vad mycket smilies det blev plötsligt =D Redigerad 20 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Bra val Välkommna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts