Cyper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Äh. Inget jag bryr mig om. Skulle ändå aldrig springa runt i staden och lyssna på musik då staden har sin egen musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Synd, men jag hade nog inte använt mig av radion i mobilen ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Hur ofta använder du egentligen radiofunktionen i din mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Hur ofta använder du egentligen radiofunktionen i din mobil? Precis. Men som sagt, det är destu värre om även MP3 funktionen försvinner. Inte för att jag använder den så värst mycket heller men det kunde vara kul att ha möjligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Precis. Men som sagt, det är destu värre om även MP3 funktionen försvinner. Inte för att jag använder den så värst mycket heller men det kunde vara kul att ha möjligheten. Yo! Finns det mp3-funktion? Då är det ju lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jaha! Jag trodde att radion var samma sak som MP3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jaha! Jag trodde att radion var samma sak som MP3? Vet inte riktigt om de menar all musikspelning på mobilen eller bara Radio. Som sagt de har ju kontrakt med Amazon.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag tror/trodde custom tracks slopades för läääänge sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag tror/trodde custom tracks slopades för läääänge sen? Jag visste inte ens att dom skulle ha Custom tracks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag visste inte ens att dom skulle ha Custom tracks. Jag trodde det var en självklarthet, läser man runt lite om BS verkar den ju kunna allt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag trodde det var en självklarthet, läser man runt lite om BS verkar den ju kunna allt?! BS? Som jag fattat hela grejen har vi väl aldrig kunnat ha Custom tracks vare sig i bil eller mobil. Nu står det att de slopat "mp3-funktionen", vilket betyder vaddå? Amazon-grejen måste ju vara kvar för att den helt enkelt är för färdigutvecklad för att skrotas. Custom tracks skulle vi aldrig haft, som jag förstår det, och vad blir då "mp3" för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Gillar inte det där med Amazon. Köper man ett spel så ska man inte behöva lägga ut mer pengar för vissa funktioner. Det är inte GTA's stil det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Gillar inte det där med Amazon. Köper man ett spel så ska man inte behöva lägga ut mer pengar för vissa funktioner. Det är inte GTA's stil det. Det har inte med funktioner att göra utan kunna köpa vilka låtar man vill som MP3 och ha i spelet om det så är Elvis eller Avril Lavigne eller Brittney Spears. Det är omöjligt för Ropckstar att köppa rättigheter till alla låtar som har gjorts. En bra idea tycker jag men den kommer bara funka i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts