tomboy Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Det finns ju några butiker att råna i VC. Jag har rånat några stycken genom att sikta på försäljaren, men på Amunation i North Point Mall går det inte. Jag siktar på snubben men får inga pengar. Några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Det finns ju några butiker att råna i VC. Jag har rånat några stycken genom att sikta på försäljaren, men på Amunation i North Point Mall går det inte. Jag siktar på snubben men får inga pengar. Några förslag? Ammu Nations går antagligen inte att råna... han vägrar väl ta skit från en punk ass flanellhawaiiskjortbärare som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Ammu Nation-affärerna går som sagt inte att råna, det samma gäller också för verktygsaffärerna. Alla andra affärer går däremot att råna, sammanlagt är det femton stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Ammu Nation-affärerna går som sagt inte att råna, det samma gäller också för verktygsaffärerna. Alla andra affärer går däremot att råna, sammanlagt är det femton stycken. Strange... jag har för mig att man kan råna verktygsaffären nere vid Washington Beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Strange... jag har för mig att man kan råna verktygsaffären nere vid Washington Beach. Kanske det, men också vid Little Havana i T-korsningen norr om Sunshine Autos. Fuck, det är ju helt insane vilket detaljminne man har för vissa saker man inte gjort på flera år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomboy Skrivet 19 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Ammu Nations går antagligen inte att råna... han vägrar väl ta skit från en punk ass flanellhawaiiskjortbärare som du. Jaja, jag får ge han en j-la känga då! Så han lär sig veta hut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Så vitt jag så rånade ja en verktygs affär fast då gick alarmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Så vitt jag så rånade ja en verktygs affär fast då gick alarmet Man ska inte skjuta i butiken, man ska bara hålla ett vapen mot kassören. Snart dyker det upp lite pengar, och ju längre du håller desto mer får du. Men efter ett tag så slutar han ge pengar och du kommer få trestjärnig efterlysning. Tar man däremot pengarna och skjuter efteråt räcker det för att få den lilla procenten som krävs, och man får dessutom bara två stjärnor. Henki, rånexperten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Haha undra på varför ja inte har fått pengar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts