Joe Dirt Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Har letat i 1 vecka nu... Hittar inget! Är det någon som har en 1.1 savegame ligger som åtminstonde har kommit till tredje ön så får ni gärna skicka den... Är desperat av en savegame nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Har letat i 1 vecka nu... Hittar inget! Är det någon som har en 1.1 savegame ligger som åtminstonde har kommit till tredje ön så får ni gärna skicka den... Är desperat av en savegame nu Varför inte bara nedgradera till 1.0 i stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Varför inte bara nedgradera till 1.0 i stället? Han har Windows Vista, och på Vista funkar endast v 1.1 för honom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Som jag vet så funkar alla 1.0 saves till 1.01 det gjorde det för mig iallafall Redigerad 20 april, 2008 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Som jag vet så funkar alla 1.0 saves till 1.01 det gjorde det för mig iallafall Men inte här iallafall... Försökt sätta in både 1.0 savegames och 2.0 savegames men jag måste ha 1.01!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Vad händer när du lägger in en 1.01 save fil da? Om du kommer till 50% av laddningen så behöver du en main.scm fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Vad händer när du lägger in en 1.01 save fil da? Om du kommer till 50% av laddningen så behöver du en main.scm fil Jag säger att det inte går överhuvud taget!!! Spelar ingen roll vilken sorts version utan jag måste ha 1.1 savegame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ja men vad är det som händer när du har laggt in en save fil? Inte för att vara taskig men varför kör du inte bara från första ön? Ja gjorde det tog väl 1-2 veckor innan ja var på tredje ön. Sen tog det väl 1-2 dagar innan man var på andra ön- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ja men vad är det som händer när du har laggt in en save fil? Inte för att vara taskig men varför kör du inte bara från första ön? Ja gjorde det tog väl 1-2 veckor innan ja var på tredje ön. Sen tog det väl 1-2 dagar innan man var på andra ön- Varför skulle jag fråga om en savegame om jag ville spela ut spelet igen??? Allt som händer är inget! Det står inte ens att jag har savegames i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Eh ta inte så illa upp. Tror iaf att det inte minns nån save för v1.1. Annars kan du nedgradera till v1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Han har Windows Vista, och på Vista funkar endast v 1.1 för honom.... Eh ta inte så illa upp. Tror iaf att det inte minns nån save för v1.1. Annars kan du nedgradera till v1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Aha sry såg inte det. Då byter man tillbaks till Windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Aha sry såg inte det. Då byter man tillbaks till Windows XP WöRd.. Bara att vänta på DirectX 10 patchen för Windows XP så är SP 190 % bättre än Windows Vista (Igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Näh men nu är det lite off-topic vi går OT nu Alle, Thats true Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Kan du inte ladda ner modden som låser upp alla öar? klick Redigerad 20 april, 2008 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Kan du inte ladda ner modden som låser upp alla öar? klick Man får tacka så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts