Weener Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag måste säga att multiplayer kommer bli svinigt jävla underbart. Med tanke på hur underbart kul GTA 2 än idag är i multiplayer så kommer ju detta bli helt galet coolt. En hel stad att dra ut med polarna och gå crazy i. Misshandla peds tillsammans någon!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag måste säga att multiplayer kommer bli svinigt jävla underbart. Med tanke på hur underbart kul GTA 2 än idag är i multiplayer så kommer ju detta bli helt galet coolt. En hel stad att dra ut med polarna och gå crazy i. Misshandla peds tillsammans någon!? Fuck that! Drivebyes (stavning?!) tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag måste säga att multiplayer kommer bli svinigt jävla underbart. Med tanke på hur underbart kul GTA 2 än idag är i multiplayer så kommer ju detta bli helt galet coolt. En hel stad att dra ut med polarna och gå crazy i. Misshandla peds tillsammans någon!? Åh, ja. GTA2s multiplayer är ju sjukt underhållande, och det är ju nästan så man gör på sig när man tänker hur underbart MP i IV kommer bli By the way: Du, jag och Jacker ska lira ihop har vi bestämt Vet att du inte har fått din PS3 än, men så snart du reggat ett PSN-nick måste du adda mig! Fuck that! Drivebyes (stavning?!) tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag vill inte och jag kan inte gå online med min 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SweBay Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 jag ska köpa 10 pack cola vanillia och kanske lite godis , sjukanmäler mig nästa dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Åh, ja. GTA2s multiplayer är ju sjukt underhållande, och det är ju nästan så man gör på sig när man tänker hur underbart MP i IV kommer bli By the way: Du, jag och Jacker ska lira ihop har vi bestämt Vet att du inte har fått din PS3 än, men så snart du reggat ett PSN-nick måste du adda mig! Käften! Inget onlineskjutande utan mig! Fast, Hugo bjöd faktiskt in mig igår . Edit: Jag köpte mig en nätverkskabel idag, så pappa ska dra den imorgon! Jag är redo att spela vad du än behagar imorgon. Redigerad 20 april, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Käften! Inget onlineskjutande utan mig! Fast, Hugo bjöd faktiskt in mig igår . Edit: Jag köpte mig en nätverkskabel idag, så pappa ska dra den imorgon! Jag är redo att spela vad du än behagar imorgon. Weener, Jacker, jag och felshoe Vet inte vad jag har tid med imorgon, men jag vet ju att oavsett vad jag säger att jag har eller inte har tid med kommer jag likt förbaskat sitta där ändå Jag har Rainbow Six: Vegas, Orange Box (Team Fortress) och Resistance, men det sistnämnda är inte så kul online. Se till att hålla era inlägg uppdaterade förresten! Redigerad 20 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Det enda jag vill just nu är att kvadratcentimeter efter kvadratcentimeter upptäcka alla små detaljer och roliga saker i hela LC. Kommer nog ta några månader. Men visst komer jag efter det att lira lite MP också. Men SP är det enda som gäller just nu. EDIT: Glömde ju! VOTE: SP men kommer köra lite MP Redigerad 21 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Vote: Nej, jag vill upptäcka staden själv För man vill ju upptäcka staden själv lite och dess funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts