Valle-Ball Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 hehe Postcount +1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Får väl antagligen inte köpa något godis av mina föräldrar *suck*. Måste du fråga ifall du får köpa eller får du inte äta godis alls? Låter ju hur konstigt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Måste du fråga ifall du får köpa eller får du inte äta godis alls? Låter ju hur konstigt som helst. Hans föräldrar vill inte langa fattaru' väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Måste du fråga ifall du får köpa eller får du inte äta godis alls? Låter ju hur konstigt som helst. De vill väl helt enkelt inte sälja till honom. dåligt, jag vet Jävligt bra pepptråd, Jacker Redigerad 16 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag funderar lite på vad som är bra respektive dåligt godis/snack/mat att ha när man nöter GTA IV. När det kommer till godis tror jag att saker som vinigummin, bilar, polkagrisar, osv är rätt bra. Det får inte kladda eller smula, och inte heller vara sockrigt eller salt så man får det på händerna. Chips och annat snacks brukar dessvärre nästan alltid vara smuligt, men någon kanske har alternativ? Man kan ju faktiskt äta chips med diverse verktyg... gaffel eller sked bör väl fungera. Hahaha, det börjar närma sig releasedags och alla medlemmar, till och med de med nån som helst skam i kroppen sjunker till en fantastiskt nördig nivå som sällan skådas Får lite grand känslan av GTAnytts chatt minuterna innan trailer 1-släppet: "JAG SER TRAILERN NU!! ÅHFYFAN VAD NICEE!!!!! :D " Lol! Varför itne abra pausa spelandet lite och bara gå och laga och äta ett mål mat istället för en överdriven godiskonsumtion? 1 timma kan man ju avstå från spelandet lite då och då. Inte en timme, men nog borde man äta nåt vettigt iallafall. Min "vettiga" mat kommer nog bestå till farligt hög del av frukost/mellanmål/kvällsmat (som alla är samma sak, dvs havregrynsgröt och lingongrova Studentkäk ftw) och lunch/middag som också är precis samma sak under spelveckan. Jag tror det blir gorbys och Billys pan pizza, jag vet inte om man orkar vänta en halvtimme på potatis... är det någon som funderat ha med sig en potta när ni sitter och spelar GTA? Du kan inte mena allvar? Snälla, säg att du inte menar allvar? Kan man inte resa sig och gå ifrån i max två minuter så borde man ta in på rehab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Måste du fråga ifall du får köpa eller får du inte äta godis alls? Låter ju hur konstigt som helst. Får bara äta godis på helger . Bryr mig inte så mycket endå. För vi importerar CHOKLAD!!! Älskar den (mjölk)chokladen asså.Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Det får bli ölkorv,cola,popcorn,chocklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Får bara äta godis på helger . Bryr mig inte så mycket endå. För vi importerar CHOKLAD!!! Älskar den (mjölk)chokladen asså.Mums! FÖR NI IMPORTERAR CHOKLAD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Varför itne abra pausa spelandet lite och bara gå och laga och äta ett mål mat istället för en överdriven godiskonsumtion? 1 timma kan man ju avstå från spelandet lite då och då. Givetvis kommer man äta något riktigt också och ta en paus ibland. Det är inte riktigt det som det handlar om. Utan mer om stämning och mysa, typ som att äta Popcorn och godis när man tittar på film osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Blir nog bara en platta jolt för mig. Älskar chips, men man blir bara flottig på händerna. Man glider typ av knapparna när man har flott och smulor på händerna. Så dricka blir nog min sötsak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Du kan inte mena allvar? Snälla, säg att du inte menar allvar? Kan man inte resa sig och gå ifrån i max två minuter så borde man ta in på rehab Lol jag funderade självklart om någon av er andra skulle det Själv skulle jag aldrig tänka tanken ens (upps redan gjort det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stincon Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Får bara äta godis på helger . Bryr mig inte så mycket endå. För vi importerar CHOKLAD!!! Älskar den (mjölk)chokladen asså.Mums! så du menar att du inte får äta godis för att ni importerar CHOKLAD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Nej men jag bryr mig inte om att jag inte får äta godis på vardagarna efrtersom det är så lätt att smyga till sig en liten chokladkaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stincon Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Nej men jag bryr mig inte om att jag inte får äta godis på vardagarna efrtersom det är så lätt att smyga till sig en liten chokladkaka. aha, då fattar jag... ni importerar CHOKLAD men får man fråga varför? har dina föräldrar en affär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) De har haft. Nu har de ett eget företag som heter GSAB. Jag glömde att vi importerar läsk också. Så nu vet ni vad jag antagligen sitter och äter och dricker Vill bara spamma lite Redigerad 17 april, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Fan dags att bumpa denna, det är ju idag uppbunkringsdagen är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Fan dags att bumpa denna, det är ju idag uppbunkringsdagen är! Min finala inköpslista: Coca Cola 1.5l http://www.fulcola.com/leech/cola/cocacola2.jpg Lite lösgodis: http://lufthav.blogg.se/images/godis_1176751859.jpg Choklad: Någon sorts chips: Kanske någon bakelse i brödaktig form: Och en, två eller tre burkar med Franks: Det blir mycket gott och därmed också väldigt onyttigt. Men jag vill verkligen njuta av den här dagen som jag väntat på i tre fyra år. Sedan får man väl dra till gymmet ett antal gånger så fort man kan slita sig från spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Chips och choklad är väl ingen höjdare att käka när man lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Chips och choklad är väl ingen höjdare att käka när man lirar? Exakt, allt sådant går bort. Feta ner kontrollen är ju inget man vill. Själv kommer det att drickas vatten och som tilltugg blir det nog morötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Exakt, allt sådant går bort. Feta ner kontrollen är ju inget man vill. Själv kommer det att drickas vatten och som tilltugg blir det nog morötter. Man kan tvätta sig innan man tar tag i kontrollen igen. Sedan så tycker inte jag att 360kontrollen blir lika flottig som andra kontroller jag testat när jag var mindre och under helgerna jämt hade chipsflottiga fingrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts