Vice. Skrivet 22 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 När var du i borgholm? Torsdags och lördags kväll/natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Torsdags och lördags kväll/natt Okej, jag var där och käkade pizza på fredag förmiddag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Okej, jag var där och käkade pizza på fredag förmiddag Störigt. Jag var inne på tosdagen med nån timme. Åkte bara in och käkade. Åt på den där restaurangen som ligger snett åt höger från strand. Blåvita markiser utanför och en sjukt snygg brud jobbar där. Kommer inte ihåg vad den hette, men god kebabpizza hade dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Jag var i Borgholm torsdag, lördag och söndag. Åt världens äckligaste buffé på något ställe, och hamburgare de andra gångerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts