Jump to content

Har för mig att någon/några av er...

Vice.
 Share

Recommended Posts

...Tipsa om något bra vandrarhem och/eller rum som man kan hyra. Jag jobbade ju där en sommar, och vill minnas att man kunde hyra rum hos folk.

Skall nämligen dit under midsommar, förutsatt att vi hittar någonstanns att bo alltså. =)

Så alla tips på boende är välkommna, men även saker man kan göra där.

Det som är inplanerat är:

1) Åka till lammet&Grisen och äta.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

De jag kommer att tänka på nu är Pensionat Lantgården i Löttorp, och Mörby Vandrarhem & Lågprishotell i Mörbylånga.

Har dock inte bott på något av dom.

Ska bo på Böda Camping (som alla andra år) en vecka i juni. Hur trevligt som helst där. :cry:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ingen husvagn, och vägrar bo i tält. Har utvecklat en tält-fobi efter quick incidenten...

Bor du på Öland? Coolt, ja det hade varit skoj att hälsa på dig. :o

Näe, jag bor i Kalmar, men ska jobba i Köpingsvik. :) Man kan hyra stugor där, ifall du vill det.

RavenE: Då kanske vi ses! Jag och några vänner ska cykelsemestra över hela Öland och vidare till Gotland i slutet av juni. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De jag kommer att tänka på nu är Pensionat Lantgården i Löttorp, och Mörby Vandrarhem & Lågprishotell i Mörbylånga.

Har dock inte bott på något av dom.

Ska bo på Böda Camping (som alla andra år) en vecka i juni. Hur trevligt som helst där. :cry:

Låter fint, skall ringa dem direkt och kolla priset.

Näe, jag bor i Kalmar, men ska jobba i Köpingsvik. :) Man kan hyra stugor där, ifall du vill det.

RavenE: Då kanske vi ses! Jag och några vänner ska cykelsemestra över hela Öland och vidare till Gotland i slutet av juni. :o

Köpingsvik,det är ju oxå på Öland. Toppen skall kolla in det med. =)

Tweak, vet du vad stugbyn hette?!

Hittar bara "riktiga" lägenheter man kan hyra. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter fint, skall ringa dem direkt och kolla priset.

Köpingsvik,det är ju oxå på Öland. Toppen skall kolla in det med. =)

Tweak, vet du vad stugbyn hette?!

Hittar bara "riktiga" lägenheter man kan hyra. =/

I Köpingsviks-området kan du hyra stuga förslagsvis på Lundegårds Camping, fint område med fina stugor där. Det ligger lite utanför själva Köpingsvik, annars har du Klinta Camping som också har några stugor och som ligger lite bättre till.

Lär antagligen bli Köpingsvik för mig denna midsommar också, lite dåligt med andra alternativ men sen brukar det alltid bli trevligt.

MvH Matteus, den ende riktigt ölänningen att svara än så länge!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice ring Träffpunkt Öland tel. 0485 560600 och boka boende där, det är nog det lättaste och de vet vad som är tillgängligt. Men det är redan väldigt fullbokat till sommaren. Alla pensionat och vandrarhem i Borgholm är fulla iaf, vet inte hur det är på norra öland (där lammet&grisen ligger).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice ring Träffpunkt Öland tel. 0485 560600 och boka boende där, det är nog det lättaste och de vet vad som är tillgängligt. Men det är redan väldigt fullbokat till sommaren. Alla pensionat och vandrarhem i Borgholm är fulla iaf, vet inte hur det är på norra öland (där lammet&grisen ligger).

Är inne på Pensionat Lantgården, som raveE tipsade om. Ringde dit och det var hyffsat pris. Skall boka på måndag, så jag slår en pling till ditt tips med innan, tackar!

Jaha där ser man. Undertecknad ska också upp över midsommar.

Och Köpingsvik är så klart ett måste.

Gött, då hade vi kanske kunnat träffas upp, så jag kan bjuda dig på en öl. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor