luddee Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Ser bra ut Gillar hur man ser massa olika saker, brandmän, explosioner, sjukhus, skottlossningar Även ett fängelse med fångar syns med! http://www.gametrailers.com/player/usermovies/203626.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag vet inte varför, men jag är totalt kär i denna videosekvens. Bäst efter trailer nummer 1. Jag vet inte, men det kanske är den känslan jag får när spelet är runt två veckor från release och den börjar dyka upp i tv-reklamer världen över. Och hur grym video som helst. Fy vad jag älskar den. Har redan tittat 10 ggr på den. Och slutet är fantastiskt när han bara kör iväg där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jävligt fin faktiskt Orka vänta 2 veckor till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Helt stört grym trailer! Allt, exakt allt är så jävla levande! Alla små detaljer gör det till en levande stad med smarta peds, inga retards som bara går runt runt runt. Riktigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Fy fan vad grymt! Älskar speciellt scenen i slutet där han krossar bilrutan, tjuvkopplar bilen och kör iväg. Helt underbart, jag fullkomligt älskar det här spelet fastän det inte ens är släppt ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 HELVETE vad jag längtar nu! Bättre än alla trailer tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Skön trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Den brittiska versionen utav trailern är nu släppt och den är ännu längre. http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/F5CE240A-...ta4tvcmukhi.asx (Ladda ner filen och starta i WMP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Wow! Är hypad som fan nu! Kan ge mig fan på att leveransen skjuts upp för mig. Redigerad 17 april, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts