ZcruweN Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hej! Över ett bra tag har jag haft problem med att skicka filer via mIRC. Varje gång nån fil läggs i "queu" för att överföras så dör hela min anslutning totallt och nu menar jag verkligen att allt totallt DÖR. Efter c.a 30 minuter så går anslutningen igång igen. När jag försöker logga in på MSN så kommer reparera grejen fram och det står att min Gateway är offline likaså nånting om min DNS. Så nu till frågan.... Vad ska göras för att det ska fungera? Jag har inte öppnat nån port för mIRC, kan det vara det? (fast det skulle vara rätt konstigt om det endast är en port som behöver öppnas för att rädda min anslutning i c.a 30 mins) OBS!!! Detta händer endast om jag ska skicka nått till nån och inte när jag hämtar nått från nån annan via mIRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Om du kör något script eller liknande kan det vara det som stör, ananrs skulle jag pröva att kolla på mIRCs hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts