Sn@ke Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Jag har just nu bara San Andreas till laptop, så vet nån hur jag kan klara av lowrider challenge uppdraget utan NUM-tangenterna?? Varit på samma uppdrag väldigt länge nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...amp;hl=lowrider Där kan du läsa om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Jag har just nu bara San Andreas till laptop, så vet nån hur jag kan klara av lowrider challenge uppdraget utan NUM-tangenterna?? Varit på samma uppdrag väldigt länge nu. Lägg upp din save då så fixar ja de åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jag körde nyss det uppdraget på laptop också. Tur att man har NUM-pad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sn@ke Skrivet 15 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Lägg upp din save då så fixar ja de åt dig Jaha, men jag är inte så bra på sånt Hur gör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jaha, men jag är inte så bra på sånt Hur gör jag det? Men läs för i helvete länken! där står det hur du gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Jaha, men jag är inte så bra på sånt Hur gör jag det? Lägg upp den på Rapidshare eller Yousendit sen länken du får lägger du in när du svarar Redigerad 15 april, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts