Quattro Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Ja, klocka saknar jag verkligen också. Kuvertet till vänster om kartan måste väl vara för att visa om man har fått SMS? Ja, det måste det vara. Jag tänkte också på samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jag vill ha "nummerliv" istället för en mätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Worfox Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Ja, det måste det vara. Jag tänkte också på samma sak. Hmm.. Jag tror nog den finns i mobilen. Om jag inte har fel, så vill ju R* öka på realismen, så det vore ju rätt coolt. EDIT: Om klockan snackar jag om. Redigerad 15 april, 2008 av Worfox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jag vill ha "nummerliv" istället för en mätare. YES! Äntligen någon som också tycker så. Jag gillar absolut inte livmätaren som den var i SA. Som den kommer bli nu är bara ännu värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 YES! Äntligen någon som också tycker så. Jag gillar absolut inte livmätaren som den var i SA. Som den kommer bli nu är bara ännu värre. +1 Sen vill jag gärna se pengar och klockan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) +2 Nummerliv var mycket bättre. Jag tycker att de skulle haft att man kunde välja själv lite vad ska vara i HUDen också efter egen smak och tycke. Pengar går bra att man bara ser dem när det behövs (När man får dem, spenderar dem, går till bankomat osv). Men klockan är det som saknar mest. Redigerad 15 april, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stincon Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 +3 Klockan bara måste jag ha tillbaka. klarar mig knappt utan klocka i riktiga livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts