Henkibojj Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Fullständigt fiasko av Sony att inte fixa 40giggarna så man kan lira PS2-spel på den. Alltså vilka har kvar sina PSX-spel egentligen!? 40-giggaren kan spela PSX men inte PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vico.0r, Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Jag. NÅN SOM VET OM DET ÄR KLART OM GTA 4 SKA SLÄPPAS TILL PC ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 NÅN SOM VET OM DET ÄR KLART OM GTA 4 SKA SLÄPPAS TILL PC ? God really broke the mold when he made you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vico.0r, Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 God really broke the mold when he made you. HAHA NEJ INTE DU IGEN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Alltså vilka har kvar sina PSX-spel egentligen!? Klart man har kvar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 NÅN SOM VET OM DET ÄR KLART OM GTA 4 SKA SLÄPPAS TILL PC ? Nej, det är inte bekräftat att GTA IV skall släppas till PC. Helt personligen så tror jag inte att det blir någon PC-release. Måste du skriva med Caps Lock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 NÅN SOM VET OM DET ÄR KLART OM GTA 4 SKA SLÄPPAS TILL PC ? GUD! Vi behöver en FAQ, och det snarast! NEJ, det är inte klart om det släpps till PC. Om det gör det kommer det garanterat inte bli förrän nån gång under 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Var ju tur att jag köpte en 60giggare när jag gjorde då, eftersom dom inte säljs mer sen när börja dom sluta sälja 60 giggare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 sen när börja dom sluta sälja 60 giggare? Nån gång omkring november. Jag köpte min tidigt i november och då började de redan ta slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Kåmer GTA 4 Till Gameboy?!!!!??? GUD! Vi behöver en FAQ, och det snarast! Gör en då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Gör en då. Det är på gång, så ta't lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Det är på gång, så ta't lugnt. Vi har inte så många punkter än, men det kanske är lika bra att publicera den och låta folk fylla på? Det funkade bra i SA-forumet på den tiden. Btw, den posten skrev jag innan jag ens visste att jag skulle bli mod, take it easy Redigerad 23 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Vi har inte så många punkter än, men det kanske är lika bra att publicera den och låta folk fylla på? Det funkade bra i SA-forumet på den tiden. Tycker du lika gärna kan lägga in den, är som sagt bara att fylla på. Förhoppningsvis blir det kanske lite mindre frågor om PC-realese i alla fall, sedan finns det ju de som ändå aldrig kommer kolla FAQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Tycker du lika gärna kan lägga in den, är som sagt bara att fylla på. Förhoppningsvis blir det kanske lite mindre frågor om PC-realese i alla fall, sedan finns det ju de som ändå aldrig kommer kolla FAQ. Okej, lägger upp nu! EDIT: Klart. Redigerad 23 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Nån gång omkring november. Jag köpte min tidigt i november och då började de redan ta slut. Dom säljer faktiskt 60 giggare fortfarande, inte 100% säker nu men tror priset låg på strax över 5 lakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts