Ganne Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Shnenaa jag undrar om någon här i forumet, vet om gta iv kommer att släppas till ps1 ??? har Ps1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Nej, det kommer det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Det kommer bara att släppas till Xbox 360 och Playstation 3, möjligtvis även PC inom något år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ganne Skrivet 14 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Det kommer bara att släppas till Xbox 360 och Playstation 3, möjligtvis även PC inom något år. varför inte ´till ps2 ?:S elller xbox asså orka köpa en ny konsoll har redan ps1 ps2 Xbox och nu en ny konsoll måste man köpa för Gta iv har bara inte råd, med en ny konsoll :`O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 PS2 är för svag för att kunna hantera allt som GTA IV innehåller. Gamla Xbox och Wii likaså. Man har bestämt sig för att inte göra några portningar till äldre konsoler eftersom det inte skulle bli några bra spel, alltså ingen försäljning, alltså bara besvär och pengaslöseri att försöka nedgradera ett spel till äldre plattformer. Orka tro att man kan behålla en PS2 i all evighet? Sälj dina gamla så kommer du lättare få råd med en modern konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 varför inte ´till ps2 ?:S elller xbox asså orka köpa en ny konsoll har redan ps1 ps2 Xbox och nu en ny konsoll måste man köpa för Gta iv har bara inte råd, med en ny konsoll :`O Ps 2- / xbox stödjer inte grafiken i gta iv det är därför + Att dem har slutat gort xbox spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Ps 2- / xbox stödjer inte grafiken i gta iv det är därför + Att dem har slutat gort xbox spel ORLY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Luktar troll här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ganne Skrivet 14 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 PS2 är för svag för att kunna hantera allt som GTA IV innehåller. Gamla Xbox och Wii likaså. Man har bestämt sig för att inte göra några portningar till äldre konsoler eftersom det inte skulle bli några bra spel, alltså ingen försäljning, alltså bara besvär och pengaslöseri att försöka nedgradera ett spel till äldre plattformer. Orka tro att man kan behålla en PS2 i all evighet? Sälj dina gamla så kommer du lättare få råd med en modern konsol. Ok då får man väll sälja sin ps2=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddZ Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Stör mig hårt att få vänta dö länge innan det släpps till pc om det nu kommer det. Finns en fördel med att göra det på pc man kan ställa in sina egna grafik inställningar.. Problemet är väll att spelet blir lätt att ladda ner olagligt. Tänker inte jag göra om det kommer ut.. Värt pengarna lär det ju vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Ingen som tror att han är liiiite oseriös med sin fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Luktar troll här... Ingen som tror att han är liiiite oseriös med sin fråga Det tycker jag också iofs, men det kommer ju ändå komma folk som frågar på riktigt sen, då är det praktiskt att kunna länka till den här tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Det tycker jag också iofs, men det kommer ju ändå komma folk som frågar på riktigt sen, då är det praktiskt att kunna länka till den här tråden! Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Packa ett tält och ställ dig utanför webhallen. Då får du PS3/Xbox elite för 1 kr. Kör på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Packa ett tält och ställ dig utanför webhallen. Då får du PS3/Xbox elite för 1 kr. Kör på det Plus GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Eftersom ett bakåtkompatibelt PS3 är väldigt svårt att få tag på i Sverige så tänker i alla fall jag behålla mitt gamla PS2 för att kunna spela mina favoritspel på det när jag känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Var ju tur att jag köpte en 60giggare när jag gjorde då, eftersom dom inte säljs mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Surt att det inte säljs mer . Men money rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Fullständigt fiasko av Sony att inte fixa 40giggarna så man kan lira PS2-spel på den. Alltså vilka har kvar sina PSX-spel egentligen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Fullständigt fiasko av Sony att inte fixa 40giggarna så man kan lira PS2-spel på den. Alltså vilka har kvar sina PSX-spel egentligen!? Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts