FerkurZ Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Whut? När? Vem? Det var nog mora, det var ju inte alls längesen, 08 tror jag.. De hittade henne naken på ett bygge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Jag tycker att man ska få kasta en sten på honom varje tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Kom med något nytt, typ regnummer. Fordon: Släp, ”Kombicamp”, 1970, CNF155 Lastbil, Volvo F58, 1976, JDW017 Personbil, Saab 900 S 2,0i, 1997, JGM732 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Awww, stackarn, nu blir det väl ett fängelsestraff på 3 mån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Det var nog mora, det var ju inte alls längesen, 08 tror jag.. De hittade henne naken på ett bygge.. Jaha hon, ja det var i Mora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Nu verkar dem i alla fall vara rätt säkra på att just Engla inte utsattes för något sexuellt övergrepp (artikel i Aftonbladet). Fast när det här rullar på lär det väl komma fram en massa annat på honom. Hur som hellst är han väl redan dömd av mediadomstolen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Nu verkar dem i alla fall vara rätt säkra på att just Engla inte utsattes för något sexuellt övergrepp (artikel i Aftonbladet). Fast när det här rullar på lär det väl komma fram en massa annat på honom. Hur som hellst är han väl redan dömd av mediadomstolen... Vad jag förstår det rätt så är det endast advokaten som uttalat sig så... tror att rättmedicinskas slutsats kommer se annorlunda ut, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Fyfan så hemskt. Huvudet på spiken skulle vara om hennes far skar av halsen på dåren i rättegången. Cirka 10% av sådana dårar blir friska igen. Slöseri med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Han borde kastreras med smörkniv och skjutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Han borde kastreras med smörkniv och skjutas Och vad lever vi i, ett u-land? Han skall få den vård som han behöver. Jag håller med om att man inte skall hålla på att dalta med mördare och psykopater, för även om de är tokigare än en råttgiftpåverkad dassråtta så är de fullt medvetna om att det de gör är fel. men det innebär inte att vi skall betee oss som på medeltiden, och använda oss barbariska metoder som "öga för öga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Och vad lever vi i, ett u-land? Han skall få den vård som han behöver. Jag håller med om att man inte skall hålla på att dalta med mördare och psykopater, för även om de är tokigare än en råttgiftpåverkad dassråtta så är de fullt medvetna om att det de gör är fel. men det innebär inte att vi skall betee oss som på medeltiden, och använda oss barbariska metoder som "öga för öga". Agree, "bättre ut" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 F.ö. så får ni se honom som en mördare framförallt. Innan det finns bevis för sexuellt övergräpp så kan ni skippa pedofil snacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 F.ö. så får ni se honom som en mördare framförallt. Innan det finns bevis för sexuellt övergräpp så kan ni skippa pedofil snacket. Sant. De säger att det inte är ett sexmord, men de skall obducera henne, så det kan ju ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Sant. De säger att det inte är ett sexmord, men de skall obducera henne, så det kan ju ändras. Självklart kan det ändras, men som det är sagt. Man är alltid oskyldig tills motsatsen är bevisad. Finns fan inget värre än när media ska hänga ut folk när det senare bevisas att dom var oskylldiga. Kolla bara på Husqvarna killen som blev anhållen för Anna Lind mordet. Flera sidor i kvällstidningarna och en jävla massa skriverier när han senare släpptes då dom tog fast Mihajlo Mihajlovic. Tror du den killen kan gå runt på stan som en vanlig svensson igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 (redigerad) Jag bor i samma kommun. Ge mig cred nu vafan. Och jag bor i samma samhälle där liket blev dummpat Redigerad 18 april, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) http://www.aftonbladet.se/nyheter/engla/article2362791.ab Englas begravning i TV? Visst är det tråkigt det som hänt, men ska man börja direktsända begravningen för folk bara för att det är lite synd om dem? Inte för att jag brukar kolla på TV och jag kommer absolut inte störas av om den kommer att visas så tycker jag att det låter lite konstigt. Redigerad 29 april, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 http://www.aftonbladet.se/nyheter/engla/article2362791.ab Englas begravning i TV? Visst är det tråkigt det som hänt, men ska man börja direktsända begravningen för folk bara för att det är lite synd om dem? Inte för att jag brukar kolla på TV och jag kommer absolut inte störas av om den kommer att visas så tycker jag att det låter lite konstigt. Jag tänkte precis samma sak. Det känns som att föräldrarna kramar ur det sista stödet de kan få av det Svenska folket just nu, även fast de har fått det stöd de behöver. En begravning i direktsänd Tv känns bara overkill imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Själv förstår jag inte varför Engla har fått så stor uppmärksamhet. Folk mördas och folk försvinner hela tiden. Och ingen bryr sig särskilt mycket. Men oj, vad hände här? Engla är försvunnen! Nu måste hon bryda första sidan och få flera sidor i alla tidningar i flera dagars tid. OJ! Nu har dom hittat en misstänkt, han måste såklart också få vara med i tidningen flera dagar i rad. Jaha, nu har han erkänt. Mittuppslag och förstasidor i alla tidningar i flera dagar! Fler mord, fler tidningsrubriker. Nu har det stått om Englas begravning i minst 3 olika tidningar på 3 olika dagar. Vem fan bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Själv förstår jag inte varför Engla har fått så stor uppmärksamhet. Folk mördas och folk försvinner hela tiden. Och ingen bryr sig särskilt mycket. Men oj, vad hände här? Engla är försvunnen! Nu måste hon bryda första sidan och få flera sidor i alla tidningar i flera dagars tid. OJ! Nu har dom hittat en misstänkt, han måste såklart också få vara med i tidningen flera dagar i rad. Jaha, nu har han erkänt. Mittuppslag och förstasidor i alla tidningar i flera dagar! Fler mord, fler tidningsrubriker. Nu har det stått om Englas begravning i minst 3 olika tidningar på 3 olika dagar. Vem fan bryr sig? Ja de är ironiskt, skulle du dö, skulle ju ingen bry sej.. nää, nu va ja taskig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Själv förstår jag inte varför Engla har fått så stor uppmärksamhet. Folk mördas och folk försvinner hela tiden. Och ingen bryr sig särskilt mycket. Men oj, vad hände här? Engla är försvunnen! Nu måste hon bryda första sidan och få flera sidor i alla tidningar i flera dagars tid. OJ! Nu har dom hittat en misstänkt, han måste såklart också få vara med i tidningen flera dagar i rad. Jaha, nu har han erkänt. Mittuppslag och förstasidor i alla tidningar i flera dagar! Fler mord, fler tidningsrubriker. Nu har det stått om Englas begravning i minst 3 olika tidningar på 3 olika dagar. Vem fan bryr sig? Du har så rätt. Visst, det är synd om henne och han är ett svin så häng ut honom lite och låt oss känna lite för Englas föräldrar, men blås inte upp det så förbannat. Samma sak som Bobby-historian, men ur den vevan fick vi oss i alla fall en drös med humor. Ja de är ironiskt, skulle du dö, skulle ju ingen bry sej.. nää, nu va ja taskig.. Det är väl sant? Klart att hans familj lär bry sig men inte fan kommer han få livesänd begravning i SVT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts