Lofon Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag skulle bli jättebra som moderator över GTA IV delen av forumet. Jag tycker att "Vico.0r," skulle passa utmärkt som moderator för IV-delen annars.. *Djup ironi* (...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viktorsoder Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Är det positivt för mig om jag fick ett mail från Wellhallen igår om att de kommer skicka det till mig direkt vid releasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Är det positivt för mig om jag fick ett mail från Wellhallen igår om att de kommer skicka det till mig direkt vid releasen? Ja, det låter ju onekligen inte så jävla negativt i alla fall..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts