Merkky Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 De avslöjar ingenting utom vissa band/låtar och känslan av att spela det. Känner du att du redan längtar ihjäl dig är det bäst om du låter bli att läsa, för man blir så vansinnigt sugen på spelet efter att ha läst den där. Exakt. Jag läste den, längtade bara mer. I previews avslöjas inget speciellt, dom bara berättar om vad dom tyckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Lovar ni sen när ni har fått spelet att ni filmar så mycket ni bara kan, eller lägger upp snapshots. Jag har varken ps3 eller Xbox360...men å andra sidan, internet o youtube lär vara fullt med information om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vico.0r, Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Nej, det kommer bara till Xbox 360 och PS3 ditt troll. Det var ganska värdelöst annars.. vadå jag tycker det ska komma till ps2 också, jag lovar det kommer sälja som fan till det också ! men men .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 vadå jag tycker det ska komma till ps2 också, jag lovar det kommer sälja som fan till det också ! men men .. Hur går det där ihop i din hjärna egentligen? GTA:SA var ju knappt spelbart på PS2, hur hade du då tänkt att ett next-gen-spel skulle fungera (eller bantas ned)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vico.0r, Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hur går det där ihop i din hjärna egentligen? GTA:SA var ju knappt spelbart på PS2, hur hade du då tänkt att ett next-gen-spel skulle fungera (eller bantas ned)? men aahh ! om man har alla gta till ps2, (som jag har) o sen gta 4 bara kommer till ps3 o xbox 360, då blir man rätt sur. eller det kan inte du får ihop i din hjärna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 men aahh ! om man har alla gta till ps2, (som jag har) o sen gta 4 bara kommer till ps3 o xbox 360, då blir man rätt sur. eller det kan inte du får ihop i din hjärna ? Nej, jag kan inte få ihop det i min hjärna att du i din hjärna inte kan förstå att det inte är något konstigt med att Rockstar inte släpper spelet till en 8 år gammal konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vico.0r, Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Nej, jag kan inte få ihop det i min hjärna att du i din hjärna inte kan förstå att det inte är något konstigt med att Rockstar inte släpper spelet till en 8 år gammal konsol. jag skiter väl i hur gammalt de är, det kommer ju nyare o nyare spel med bättre grafik hela tiden, det är ju konsolens updatering. bara för att du har ps3 eller 360, för flera tusentals kronor, MEN VADÅ ÄR DU HELT JÄVLA SÄKER PÅ ATT DET INTE KOMMER KOMMA TILL 2AN ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 jag skiter väl i hur gammalt de är, det kommer ju nyare o nyare spel med bättre grafik hela tiden, det är ju konsolens updatering. bara för att du har ps3 eller 360, för flera tusentals kronor, MEN VADÅ ÄR DU HELT JÄVLA SÄKER PÅ ATT DET INTE KOMMER KOMMA TILL 2AN ? Ska det vara så svårt att förstå det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 jag skiter väl i hur gammalt de är, det kommer ju nyare o nyare spel med bättre grafik hela tiden, det är ju konsolens updatering. bara för att du har ps3 eller 360, för flera tusentals kronor, MEN VADÅ ÄR DU HELT JÄVLA SÄKER PÅ ATT DET INTE KOMMER KOMMA TILL 2AN ? Men herregud. Du tror att en mjukvaruuppdatering gör så att PS2 kan mäta sig med nutida konsoler? GÅ IN OCH KOLLA DET SJÄLV PÅ HEMSIDAN KANSKE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vico.0r, Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Men herregud. Du tror att en mjukvaruuppdatering gör så att PS2 kan mäta sig med nutida konsoler? GÅ IN OCH KOLLA DET SJÄLV PÅ HEMSIDAN KANSKE? jaaa okej jag tror på dig, tycker bara det e lite surt, men på PC kommer det väl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 jaaa okej jag tror på dig, tycker bara det e lite surt, men på PC kommer det väl ? Ingen. Vet. Om. Det. Kommer. Till. PC. Jag bad dig precis att gå in på hemsidan och där hade du kunnat se att Rockstar ännu inte har sagt att det kommer till PC. I dessa tider vore det läge att separera Allmäntdelen från forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 I dessa tider vore det läge att separera Allmäntdelen från forumet. Jo. Och fixa fram nya moderatorer, det har redan börjat gå överstyr på en knapp vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag skulle bli jättebra som moderator över GTA IV delen av forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 jag skiter väl i hur gammalt de är, det kommer ju nyare o nyare spel med bättre grafik hela tiden, det är ju konsolens updatering. bara för att du har ps3 eller 360, för flera tusentals kronor, MEN VADÅ ÄR DU HELT JÄVLA SÄKER PÅ ATT DET INTE KOMMER KOMMA TILL 2AN ? Made my night. Klart att det inte kommer till ps2, och det är klart att man borde köpa en ny konsol om man vill spela nya spel. Ska spelen stanna på samma nivå hela tiden, bara för att du inte vill betala för ett 360? Utan kapaciteten i dom nya konsolerna skulle det ju bara vara ett uppgraderat San Andreas. Lika mycket skulle inte få plats, staden skulle inte bli lika detaljerad, euphoria skulle inte funka, spelet skulle inte vara lika bra. Det är ju det dom strävar efter, att göra bättre spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 jaaa okej jag tror på dig, tycker bara det e lite surt, men på PC kommer det väl ? Hahaha, snälla någon. Lajnux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dorikin Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Föredrar att inte se någon riktig gameplay-film från GTAIV innan 29e. Första intrycket är heligt! Hoppas att man får samma grymma känsla som när man skulle skjutsa 8-Ball i fångkläder till hans hideout i en tidigare version av Liberty City . Första intrycket av kontrollerna, känslan, musiken på radion och ljudet från gatan vill man ju uppleva just när man kommit hem och sparkat igång konsollen. Iaf vill jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vico.0r, Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Hahaha, snälla någon. Lajnux! va fan e det nu da ? är int ett forum till för att man ska fråga och undra enmassa saker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 va fan e det nu da ? är int ett forum till för att man ska fråga och undra enmassa saker ? mä ofstas kna man jy gugla d furst, d btre at diskitrera sont so int ä sjelvklarr facta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 mä ofstas kna man jy gugla d furst, d btre at diskitrera sont so int ä sjelvklarr facta... Don't overdo it. Du gör det bara sämre för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Är det bara jag som får nostalagikänslor av HUD:n i gta iv? Pistolen påminner lite om GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts