Leo.GTA Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Läs topic. Här är en video jag hittade på Youtube. http://www.youtube.com/watch?v=sZ1MiqcnXBY Tror ni det är gameplay? eller fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Han skrev ju själv att den är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Men den är ändå skickligt gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Undrar hur i helvete han har gjort det bara? Nån som har nån arning? Ser ju fan bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Undrar hur i helvete han har gjort det bara? Nån som har nån arning? Ser ju fan bra ut! Jag tror det står att han gjort den med Saint's Row. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Jepp, Saint's Row utan tvekan. Kände igen det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Tur att det inte kommer se ut så där, IV. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Tur att det inte kommer se ut så där, IV. Eller? Jodå det är tur. Enligt bilderna och trailerna (heter det så?) har IV bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Läs topic. Här är en video jag hittade på Youtube. http://www.youtube.com/watch?v=sZ1MiqcnXBY Tror ni det är gameplay? eller fake? Saints row Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Jodå det är tur. Enligt bilderna och trailerna (heter det så?) har IV bättre grafik. Inte så konstigt heller när Saints Row har 2 år på nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Hah. Kan nästan förstå varför han har stängt av kommentarsystemet. Måste ha blivit fyllt med "OMG FAKE YOU FAG!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vico.0r, Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Läs topic. Här är en video jag hittade på Youtube. http://www.youtube.com/watch?v=sZ1MiqcnXBY Tror ni det är gameplay? eller fake? DET ÄR BARA ETT SPEL TEST, MEN ASSÅ KOMMER INTE GTA 4 TILL PS2 ? ISÅFALL NÄR KOMMER DET ? Redigerad 15 april, 2008 av Vico.0r, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 ASSÅ KOMMER INTE GTA 4 TILL PS2 ? ISÅFALL NÄR KOMMER DET ? Nej, det kommer bara till Xbox 360 och PS3 ditt troll. Det var ganska värdelöst annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dorikin Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Här har ni lite gameplay: Video 1 Video 2 Video 3 Notera att Rockstar tvingats anpassa GTAIV till nordiska förhållanden. Första steg är GTA Finland (Kanske vart uppe förr?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Vad har GTA San Andreas med tråden att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Vad har GTA San Andreas med tråden att göra? Det är en Finland mod till San Andreas. Tråden är om falska GTAIV videos. Dorikin skämtade. Lägg ihop det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Finns det några som helst riktiga InGame sekvenser som har läckt ut på nätet än? Isåfall vill jag se dessa. Vill inte ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Finns det några som helst riktiga InGame sekvenser som har läckt ut på nätet än? Isåfall vill jag se dessa. Vill inte ni det? Nej det finns det inte, och jag tror nästan att jag hellre väntar 1½ - 2 veckor och sparar det tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Nej det finns det inte, och jag tror nästan att jag hellre väntar 1½ - 2 veckor och sparar det tills dess. I'm with you! jag skiter till och med i att läsa den 9 sidiga första reviewn på spelet, för jag vill absolut inte veta för mkt! att dom gav 10/10 där, känns säkert nog att spelet kommer bli grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 I'm with you! jag skiter till och med i att läsa den 9 sidiga första reviewn på spelet, för jag vill absolut inte veta för mkt! att dom gav 10/10 där, känns säkert nog att spelet kommer bli grymt! De avslöjar ingenting utom vissa band/låtar och känslan av att spela det. Känner du att du redan längtar ihjäl dig är det bäst om du låter bli att läsa, för man blir så vansinnigt sugen på spelet efter att ha läst den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts