Panimala Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Electro Choc lätt, verkar vara en radiokanal skräddarsydd för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dorikin Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Hrm, min signatur avslöjar kanske mitt val? Ska bli skôj att glida runt i en sunkig Lada-liknande bil i nåt ghetto och lyssna på Ruslana! Mer seriöst så hoppas jag på nån station med schysst 80-tal och lite rock'n roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Om de struntar helt i en 80-tals rock kanal så blir det väl LCHC som gäller. Eller den där Dance kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Hrm, min signatur avslöjar kanske mitt val? Ska bli skôj att glida runt i en sunkig Lada-liknande bil i nåt ghetto och lyssna på Ruslana! Mer seriöst så hoppas jag på nån station med schysst 80-tal och lite rock'n roll. Hehe. Lada ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts