Sniper Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) Se topicnamnet. Av dom hittils avslöjade radiostationerna står det för min del mellan Electrochoc eller L.C.H.C. Edit; WKTT är också en stark kandidat Redigerad 12 april, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Radio off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Jag tycker att det är lite synd att WKTT ska vara en smårasistisk Amerikansk-Properganda pratkanal. Hitils ingen jag fastnat för mycket av (var likadant med San Andreas innan jag hittade lite favoriter där) men troligen kommer jag lyssna en del på de Rysska och Öst-Européska kanalerna eftersom de ger en bättre stämning på att man spelar en Ryss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Den första man hör när man kliver in i en bil. Brukar vara så för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Nån rockkanal, dock inte heavy metal- kanalen. Och såklart jazz och klassisk musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Radio off. Jag med! Viva la radio-off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Hoppas starkt på att de slängt in någon Rock/Heavy Metal kanal. När jag spelar VC och VCS så är det nästan bara V-Rock som gäller. I SA K-DST och lite Radio X. Är som sagt tidigare inte mycket för pop. Att de inte gått ut med en Rock kanal än gör mig orolig. Att ingen känd låt med någon känd artist visats likaså. Gillar att åka runt och nynna med i låtar som jag hört långt innan spelet kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Definitivt K109 med DJ Karl! Men kommer väl lyssna på alla radiokanaler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Den första man hör när man kliver in i en bil. Brukar vara så för mig. Samma här. Sällan jag byter kanal. Utom möjligen senare i spelet om jag fastnat för en viss kanal eller trötnat på en viss låt/kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Tja, kommer väl ske mycket att man inte lyssnar på radio, vill höra lite motorljud, när man kör crossen eller en fet sportbil Annars kan man väl hoppas på någon härlig rockmusik lite tunga stuffs:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 109:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Jag vet inte än. har inte kollat radio kanalerna än. Ska bli en överaskning när jag startar spelet den 29e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leo.GTA Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 (redigerad) Hoppas starkt på att de slängt in någon Rock/Heavy Metal kanal. När jag spelar VC och VCS så är det nästan bara V-Rock som gäller. I SA K-DST och lite Radio X. Är som sagt tidigare inte mycket för pop. Att de inte gått ut med en Rock kanal än gör mig orolig. Att ingen känd låt med någon känd artist visats likaså. Gillar att åka runt och nynna med i låtar som jag hört långt innan spelet kom. Jag håller med till 100 % . Om det inte finns nå'n bra kanal blir der radio off Dif Redigerad 13 april, 2008 av Leo.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andh Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 WKTT, L.C.H.C, eller hiphop kanalen som jag hoppas kommer vara med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 (redigerad) Nån rockkanal, dock inte heavy metal- kanalen. Och såklart jazz och klassisk musik. Om det kommer med en jazz-kanal är väl det första gången i GTA-seriens historia? Skulle passa väldigt bra i New York-miljö dock. Redigerad 13 april, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Om det kommer med en jazz-kanal är väl det första gången i GTA-seriens historia? Skulle passa väldigt bra i New York-miljö dock. Har för mig det är bekräftat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Har för mig det är bekräftat... Var såg du det? Har bara sett att det ska finnas nån kanal som heter Classics, så man får väl anta att det är klassisk musik, men någon jazzkanal har jag inte sett. Jag är dock inte så uppdaterad heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Var såg du det? Har bara sett att det ska finnas nån kanal som heter Classics, så man får väl anta att det är klassisk musik, men någon jazzkanal har jag inte sett. Jag är dock inte så uppdaterad heller. Classic Funk finns. Men jag hoppas på en bättre Classic kanal. Typ av Jazz har bekräftats, ja. The Vibe heter kanalen och spelar R&B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Jag tycker att det är lite synd att WKTT ska vara en smårasistisk Amerikansk-Properganda pratkanal. Men daaah, det är ju en parodi av den amerikanska dominerande konservativa talkradio-kulturen för fasen, i stil med Rush Limbaugh och Savage och de grabbarna. En helt underbar idé och det skall bli riktigt intressant, och förhoppningsvis skrattretande, att lyssna på det. Personligen byter jag ganska sällan kanal, utan jag lyssnar oftast på det som spelas när man stiger in i bilen. "Radio off" och att importera egen musik är ett stort NO-NO och inget en äkta GTA-fantast företar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Bara jag som inte hör vad de snackar om på prat kanalerna samtidigt som man är ute och kör? Svårt att uppfatta vad de säger när det ständigt är motorljud och fotgängare som skriker runt omkring en. Jag måste helt enkelt skruva ner SFX och höja musiken i Options. Alternativt stå helt still i en gränd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts