svensken Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 New Rpg server- almost the same script as the Wtf-man server, We need more players at our new server. So come In and check it out! HostName: [sWE] Los Santos RPG {Gothenburgs New} Address: 78.69.138.134:7777 Mode: LSRP v1.0 Map: San Andreas Slots: up to 150 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 EPIC BUMP FTW! Nåväl, får man fråga varför herrn skrev på Engelska??? Det är ju ett svenkst forum. Och servern får jag la ta och kolla in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 EPIC BUMP FTW! Och servern retriving info :'( är det bara jag som har det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 retriving info :'( är det bara jag som har det problemet? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts