I lol Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Fy fan, tack ska du ha! Va? har det näst intill dött ut här?!? folk som lämnar och så då eller? :/ Nja, största anledningen är nog att folk tröttnar på spelet och kastar ankaret i allmänt forumet i stället. Sen finns det nog sådanna som helt enkelt har lämnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 28 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Nja, största anledningen är nog att folk tröttnar på spelet och kastar ankaret i allmänt forumet i stället. Sen finns det nog sådanna som helt enkelt har lämnat. Vilket jävla skit då aja, jag tänker nog fortsätta tills gta4 kommer ut till PC, och att det går o modda det så klart.. jag älskar nya utmaningar ^^ Jag satt o tänkte lite på vad jag utvecklats när det gäller zmod modellering.. jag läste mina första trådar, och jag ser att jag har blivit mycket bättre genom åren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Vilket jävla skit då aja, jag tänker nog fortsätta tills gta4 kommer ut till PC, och att det går o modda det så klart.. jag älskar nya utmaningar ^^ Jag satt o tänkte lite på vad jag utvecklats när det gäller zmod modellering.. jag läste mina första trådar, och jag ser att jag har blivit mycket bättre genom åren Länka gärna dina gamla trådar Kan vara kul och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Länka gärna dina gamla trådar Kan vara kul och se. Det är bara att söka på "Markus15" i modding forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts