Flinta Skrivet 14 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 (redigerad) Tja, har varit lite upptagen senaste dagarna.. men nu är det bättre Hmm.. mitt mål är att bli klar med den till månadsslutet! Har suttit och gjort ett säte i zmodeler2 nu, här är resultatet än så länge: Referens: Tycks? Redigerad 14 juni, 2008 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Ja men det tar sig ju! Ser fram emot slutet av månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Hehe, jo det har ju redan hänt en hel del Satte dit mina Slotmag fälgar istället Redigerad 17 juni, 2008 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Slotmags e kul Ser nice ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Hehe, jo det har ju redan hänt en hel del *BILDER* Satte dit mina Slotmag fälgar istället Skulle detta bli en Gta mod? För jag tror din bil har frö mycket polygons Du måste nog banta lite innan du kan spela med den. Men den är grymt snygg annars Redigerad 18 juni, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 19 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Skulle detta bli en Gta mod? För jag tror din bil har frö mycket polygons Du måste nog banta lite innan du kan spela med den. Men den är grymt snygg annars Det är redan en GTA mod Nja, inte så mycket polygoner.. har gjort en mod med fler den funkade perfekt också. Tackar tackar Fick in den i spelet idag... Blir väl helt klar imorgon kväll tror jag. förvänta er att den släpps i början av nästa månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Ha-Ha, fan va trevligt, då får man väl gratulera! Vilken bil ersätter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaum_glidarn Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Ye ye me like fyfan va nice asså, grymt jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
raggaren94 Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 glöm inte att de ska stå volvo längst fram på huven och i bak! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) JAG KAN INTE VÄNTA MER! EDIT: vilken bil kommer den "byta ut"?? Redigerad 22 juni, 2008 av skarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Kan du inte släppa den nu istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 25 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) JAG KAN INTE VÄNTA MER! EDIT: vilken bil kommer den "byta ut"?? Den kommer att ersätta oceanic. Kan du inte släppa den nu istället? Nej, ja är på semester just nu kan inte då vettu Redigerad 25 juni, 2008 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 11 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 (redigerad) Skulle vara fint om någon admin eller mod kunde ändra titeln på årsmodellen till "1968" istället för "1965" och "wip" till "rel". tack! --- Volvo Amazon 1968 av Flinta, är nu klar sen ett par dagar tillbaka. Kan laddas ner på min hemsida Flintasmodding -Flinta Redigerad 8 juni, 2009 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 About fucking time pal! Ser väldigt bra ut, tankar ner den i skrivande stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 12 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Hehe, nice nå vad tycker du/ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Skulle vara fint om någon admin eller mod kunde ändra titeln på årsmodellen till "1968" istället för "1965" och "wip" till "rel". tack! Gör en ny tråd vettja! Grym bil förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hehe, nice nå vad tycker du/ni?? Den var väldigt bra! Gillade paintjobbet som gjorde så att den såg ut som en gammal polisbil Fråga bara, gjorde du bilen utan blueprint på taket? Hur mycket försvårar det själva modelleringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 13 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Den var väldigt bra! Gillade paintjobbet som gjorde så att den såg ut som en gammal polisbil Fråga bara, gjorde du bilen utan blueprint på taket? Hur mycket försvårar det själva modelleringen? Tackar tackar, jo jag gillar den också, ser mer klassiskt ut med den Jag gjorde det utan blueprint på taket ja, inte så mycket svårare.. men det är ju klart, den får ju inte den helt rätta formen. Men jag tyckte jag lyckades ganska bra med det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Helt fucking beutiful! Fint att se att inte all modellering/modding har dött ut på GTA Sajten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 27 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Helt fucking beutiful! Fint att se att inte all modellering/modding har dött ut på GTA Sajten också Fy fan, tack ska du ha! Va? har det näst intill dött ut här?!? folk som lämnar och så då eller? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts