Fireinthehole Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Finns det någon mod som gör så att tiden går som på riktigt? Går det att modifiera någon fil, till exempel timecyc/timecycp? Kan man göra det själv? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Ja hade en mod som gjorde så tiden gick efter IRL klockan. Dock så kommer ja inte ihåg vad den hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Ja hade en mod som gjorde så tiden gick efter IRL klockan. Dock så kommer ja inte ihåg vad den hette Vat du var du hittade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Vat du var du hittade den? Hm nja tror det var på nån GTAmod sida. Men ja vet att den där modden gjorde så spelet krashade nångång. Tror det hette nånting med 24h real time. eller nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Finns det någon mod som gör så att tiden går som på riktigt? Går det att modifiera någon fil, till exempel timecyc/timecycp? Kan man göra det själv? Tack på förhand. Denna kanske är rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Denna kanske är rätt? Hur lägger jag in den? Jag är så dålig på modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Hur lägger jag in den? Jag är så dålig på modding. Klick Info Bra fråga, sysslar inte modding. Står även att du skall vara rätt bra på scripta för att kunna lägga in den. Då kan jag tyvärr inte hjälpa så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Står även att du skall vara rätt bra på scripta för att kunna lägga in den. Synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Tror inte det var den modden den ja hade kunnde man välja vart klockan skulle börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) Jag tror att den finns med på en trainer som har palmer som bakrundsbild, vet någon vilken jag menar? EDIT: Jag hittade den, men man kunde bara bestämma vad klockan skulle vara. Redigerad 12 april, 2008 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Det du skulle kunna göra är att ladda ner GTA Sa control center... Där kan du ställa in hur snabbt klockan ska gå och vilken tid det skall vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Det du skulle kunna göra är att ladda ner GTA Sa control center... Där kan du ställa in hur snabbt klockan ska gå och vilken tid det skall vara... Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Finns det någon mod som gör så att tiden går som på riktigt? Går det att modifiera någon fil, till exempel timecyc/timecycp? Kan man göra det själv? Tack på förhand. Jobbigt värre om klockan är 20.01 och man vill köra ett uppdrag men måste börja uppdraget mellan 16-20. Redigerad 15 april, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts