Illousion Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ja som sagt, hemsidan är uppdaterad! www.rockstargames.com/IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Kul att höra lite från nya radiostationer men hitils ingen radiokanal jag riktigt fastnar för. Hoppas på en bra Classic kanal mer än Classic Funk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Kul att höra lite från nya radiostationer men hitils ingen radiokanal jag riktigt fastnar för. Hoppas på en bra Classic kanal mer än Classic Funk. En kanal, Chatterbox! (hette den så i GTA 3?). Skönt att lyssna på när man cruisar runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Coola multiplayer bilder också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dorikin Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Återigen är det lite tappa-hakan-varning när man går igenom alla saker... Det som gör att man älskar Rockstar och deras lir! Verkligen Rockstar-humor över det mesta. Garvade rejält när man spelade Sprunk-spelet (kräver inte så lång tids funderande för att fatta vad dom egentligen menar ). Vem hänger med på Steinway Beer Garden och kör Tequila-race? Stort plus att min idol Bas Rutten är med (Men's Room with Jeremy and Bas). Han är ju så j-kla skön den snubben: Bas Rutten street defense Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts