Geten123 Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Vice skulle vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Försvinn ditt äckliga troll. Du är ovanligt orädd med dina 4 varningar redan. Inte så vist av dig att väcka en björn som sover? Nej, tänkte väl det. Så jag säger det igen. Försvinn, innan det blir en medlem mindre på GTAsajten. Så länge som jag inte gör något fel har jag inget att frukta. Precis som du hade en åsikt har jag en. Men orka bråka. Vote: Vice, skulle passa som moderator. Jag kan inte svara för andras handlingar, men personligen kommunicerar jag med glädje och inte med ilska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 FAN VA ALLA BRÅKAR! DEN HÄR TRÅDEN SKA LÄTT BLI ÅRETS BRÅKIGASTE TRÅD! Skojja bara, kände bara att ovan var typiskt gtasajten. Aja, . Synd att inte okka och Patrik är med. Båda hade jag velat se som moderatörer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Ärligt talat; behövs det fler moderatorer? Nu när IV släpps så kommer alla som är i SA-forumet (som visserligen är ganska dött) dra till IV-forumet. Kan inte de moderatorer som redan finns hålla styr i det? Vote: ERROLS_TRUMMA Tycker vi behöver med white-trash plast-nazister vid makten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 FAN VA ALLA BRÅKAR! DEN HÄR TRÅDEN SKA LÄTT BLI ÅRETS BRÅKIGASTE TRÅD! Skojja bara, kände bara att ovan var typiskt gtasajten. Aja, Det var just det jag trodde skulle hända. Ställer man frågan "vem är bäst" blir frågan automatiskt "vem är sämst", både för att resultaten är offentliga och dels för att folk blir så pubertetstestosteronstinna och slår sig för bröstet och flamar varandra. Just därför blir alla som ens diskuterar frågan automatiskt klassade som olämpliga och omogna. Trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Det var just det jag trodde skulle hända. Ställer man frågan "vem är bäst" blir frågan automatiskt "vem är sämst", både för att resultaten är offentliga och dels för att folk blir så pubertetstestosteronstinna och slår sig för bröstet och flamar varandra. Just därför blir alla som ens diskuterar frågan automatiskt klassade som olämpliga och omogna. Trist. Haha what?, jag tror att du har quotat fel person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Haha what?, jag tror att du har quotat fel person Nix. Du sa att det var bråkigt, jag sa att jag visste att det skulle hända pga frågan som pollen från början handlade om. Nu ser vi istället en urspårning som heter duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Nix. Du sa att det var bråkigt, jag sa att jag visste att det skulle hända pga frågan som pollen från början handlade om. Nu ser vi istället en urspårning som heter duga. Ahh, my mistake! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Synd att inte okka är med. Indeed : > http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44734 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Indeed : > http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44734 Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken. Jag tror han länkade till könstråden, men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Jag tror han länkade till könstråden, men jag är inte säker. He did. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Vote: Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Jag röstar på Vice!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts