StellHell Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ingen som kan tipsa mig om hur jag "ska" bete sig för att inte få hela gänget wannabe mobbare på mig? Skaffa stake. Och det kan du inte med ditt agerande, någonsin. Jag har gått från moderator till admin med en minoritet av forumet som "gillar" mig. Bryr jag mig? Nej. Jag har stake nog att bara skaka av mig all skit dom slänger mot mitt håll och dom får istället mer skit tillbaka i gengäld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Ingen som kan tipsa mig om hur jag "ska" bete sig för att inte få hela gänget wannabe mobbare på mig? Du kan ju börja med att inte ta åt dig utav allt folk skriver, och reagera därefter. Edit: Fan Stell, du hade ju hunnit skriva tyyyp det redan ju. Redigerad 11 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Skaffa stake. Och det kan du inte med ditt agerande, någonsin. Och hur fan vet du det? Jag har aldrig "skadats" på något sätt varken av den mobbing jag utsattes för på lågstadiet eller här på GTAsajten. Nej du Stell smäll, det finns saker du inte vet om mig, precis som det finns saker jag inte vet om dig (och som jag inte vill få reda på endå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Och hur fan vet du det? Jag har aldrig "skadats" på något sätt varken av den mobbing jag utsattes för på lågstadiet eller här på GTAsajten. Nej du Stell smäll, det finns saker du inte vet om mig, precis som det finns saker jag inte vet om dig (och som jag inte vill få reda på endå) Bra att du inte tar åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 [...]Nej du Stell smäll,[...] App-app-app! (hopplöst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Bra att du inte tar åt dig Klart att man blir lite nere när folk hackar på en för jämnan. Men jag blir ju inte emo så mycket kan jag säga (Ta det inte personligt Kicken. Jag är fördomsfull, det vet du ) Redigerad 11 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Och hur fan vet du det? Jag har aldrig "skadats" på något sätt varken av den mobbing jag utsattes för på lågstadiet eller här på GTAsajten. Nej du Stell smäll, det finns saker du inte vet om mig, precis som det finns saker jag inte vet om dig (och som jag inte vill få reda på endå) Haha. HAHAHHAHAHAHA! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!! Du är efterbliven, det är därför du inte passar som moderator. Och snälla, öppna inte upp dig. Jag vill inte veta något om dig. Jag vill faktist inte veta av dig alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 App-app-app! (hopplöst) Ja, Renard. En annan grej att tänka på bör ju vara att inte fortsätta på din inskränkta, humorbefriade linje som du blivit illa omtyckt för. Åtminstone inte nu då det är just den som 'diskuteras'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Klart att man blir lite nere när folk hackar på en för jämnan. Men jag blir ju inte emo så mycket kan jag säga (Ta det inte personligt Kicken. Jag är fördomsfull, det vet du ) VAD I HELDANS NAMN?!?! Det där var lågt, riktigt lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 VAD I HELDANS NAMN?!?! Det där var lågt, riktigt lågt . Jag hade tänkt skriva "Inte lika lågt som Glocalnet" men det så kallade skämtet är jag så trött på att jag kan spy. StellHell: Har du själv gått igenom WISC III eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ingen som kan tipsa mig om hur jag "ska" bete sig för att inte få hela gänget wannabe mobbare på mig? Du kan ju börja med att justera bort ditt äckliga plagiat till signatur, ditt kräk. Jag fullkomligt bolmar av ilska. Detta vinner dig knappast några moderatorpoäng, det ska du ha klart för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Du kan ju börja med att justera bort ditt äckliga plagiat till signatur, ditt kräk. Jag fullkomligt bolmar av ilska. Detta vinner dig knappast några moderatorpoäng, det ska du ha klart för dig. Plagiat? This Is Spinal Tap? EDIT: jasså du menar den delen av signaturen! Jag bara lånade din lite där Redigerad 11 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 StellHell: Har du själv gått igenom WISC III eller? Satte såklart full pott. Till skillnad från dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ontopic, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Jag vill okka! Jag röstade på Henkibojj och så. För det är den jag tror kommer bli moderator eller är den som åtminstone har störst chans till att bli det. Men jag vill okka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Röstade på Kicken, har glömt att säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Haha. HAHAHHAHAHAHA! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!! Du är efterbliven, det är därför du inte passar som moderator. Och snälla, öppna inte upp dig. Jag vill inte veta något om dig. Jag vill faktist inte veta av dig alls. Det finns även människor som inte passar som admin. Det osar katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Det finns även människor som inte passar som admin. Det osar katt. Försvinn ditt äckliga troll. Du är ovanligt orädd med dina 4 varningar redan. Inte så vist av dig att väcka en björn som sover? Nej, tänkte väl det. Så jag säger det igen. Försvinn, innan det blir en medlem mindre på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Men orka bråka. Vote: Vice, skulle passa som moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Försvinn, innan det blir en medlem mindre på GTAsajten. Fast om han försvinner blir det ju kind of en medlem mindre hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts