GiZmo Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 I voted for Kickän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Vill någon slå vad om att det inte kommer blo någon av dem i pollen, förutom kanske Henkibojj? edit: bli Redigerad 11 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Vill någon slå vad om att det inte kommer blo någon av dem i pollen, förutom kanske Henkibojj? edit: bli Jag vet flera seriösa som inte sagt att de söker, eller åtminstone inte står i listan. Själv skrev jag inte in mig i nån lista, det var andra som gjorde. Klart, de hade ju rätt i att jag sökte iofs... @VickeX: Jag är för högfärdig i mitt sätt att skriva, det är nog det hela. Men det är en debatt vi inte tar igen, det blir så tråkig stämning som jag sa i min första post. Redigerad 11 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Kom och tänka på en sak. Om jag aldrig blivit mod/admin, och ansökt om moderateplats idag, hade jag då haft en chans? Ytterst tveksamt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Vill någon slå vad om att det inte kommer blo någon av dem i pollen, förutom kanske Henkibojj? edit: bli Nja, jag tänker inte slå vad eftersom du har rätt. Den enda som är lämplig som moderator av de i pollen nämnda ÄR ju Henkibojj, no offence till er övriga. Trots det blir det förmodligen några nyregistrerade, fullständigt okända medlemmar som får äran. -- Jag tycker för övrigt att den här tråden bör låsas eftersom pollen är ofullständig och diskussioner om det här kan tas i Hultenius tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Vote: Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Kom och tänka på en sak. Om jag aldrig blivit mod/admin, och ansökt om moderateplats idag, hade jag då haft en chans? Ytterst tveksamt tror jag Hade säkert varit bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Kom och tänka på en sak. Om jag aldrig blivit mod/admin, och ansökt om moderateplats idag, hade jag då haft en chans? Ytterst tveksamt tror jag Vi hade vart bannade för länge sen. SlewME hade vart admin och ett jävla rövhål till det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Jag tycker att nån som ofta är inne på GTAsajten ska bli moderator. Vice for president! He's alive! ---- Jag hoppas på Umberto, kicken och/eller Henkibojj. I övrigt så tror jag fortfarande att Azore kommer göra en dunder-comeback lagom till IV släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 SlewME hade vart admin och ett jävla rövhål till det också. *Harkel* I'd say . Vänta, jag sa väl inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ok, jag har bestämt mig för att börja visa min lite mer seriösa sida ett tag nu. Skönt att ha Vice bakom ryggen. Jag är en trevligt typ IRL som får mina kompisar att må bra, de kallar mig sympatisk och jag är social. Har lätt att få nya vänner. Får väl börja beté mig likadant här då. GTAsajten har på något sätt alltid varit den plats där jag kan släppa taget om den person jag är IRL och bara flumma lite. Valde väl fel forum helt enkelt. Har ni lite tips på hur jag kan förbättra mig och visa att jag är en god och glad grabb utan att jag överdriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Vad är det egentligen du har emot Henkibojj, P-C? Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Osäker/vet ej hoppas dock på Umberto Hans mysiga stil är exakt vad som behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ingen som kan tipsa mig om hur jag "ska" bete sig för att inte få hela gänget wannabe mobbare på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ingen som kan tipsa mig om hur jag "ska" bete sig för att inte få hela gänget wannabe mobbare på mig? NEJ FÖR HELVETE! Här diskuterar vi vilka vi tror kommer bli nya moderatorer, inte hur du ska göra för att bli en bättre forumit. Skapa en egen tråd eller något för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) NEJ FÖR HELVETE! Här diskuterar vi vilka vi tror kommer bli nya moderatorer, inte hur du ska göra för att bli en bättre forumit. Skapa en egen tråd eller något för fan! Men för helvete! Lugna ner dig! Kan du försöka vara trevlig eller måste du leka satan på något vis? Redigerad 11 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ingen som kan tipsa mig om hur jag "ska" bete sig för att inte få hela gänget wannabe mobbare på mig? En tumregel jag har är att folk som särskriver inte har så mycket att komma med, så där kan du ju behöva jobba en del. Men i ditt fall egentligen... nytt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 En tumregel jag har är att folk som särskriver inte har så mycket att komma med, så där kan du ju behöva jobba en del. Men i ditt fall egentligen... nytt konto. Funderar på att byta namn. Retar mig lite på Renard. Jävla fjoll namn när man tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Jag nominerar mig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ok, jag har bestämt mig för att börja visa min lite mer seriösa sida ett tag nu. Skönt att ha Vice bakom ryggen. Jag är en trevligt typ IRL som får mina kompisar att må bra, de kallar mig sympatisk och jag är social. Har lätt att få nya vänner. Får väl börja beté mig likadant här då. GTAsajten har på något sätt alltid varit den plats där jag kan släppa taget om den person jag är IRL och bara flumma lite. Valde väl fel forum helt enkelt. Har ni lite tips på hur jag kan förbättra mig och visa att jag är en god och glad grabb utan att jag överdriver? Åh, intressant! I mina ögon kommer du nog förmodligen alltid att vara dryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts