Vice. Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) ? Redigerad 10 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag och Vicke har också sökt? Dessutom, så skulle han väl plocka ut några stycken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag och Vicke har också sökt? Dessutom, så skulle han väl plocka ut några stycken? Så... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Så... =) Trevligt. Jag ska inte rösta alls, för det känns som att det kan bli vem som helst. Utom Agent47 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Har inte Umberto sökt också? Du borde gjort en kryss-vote istället eftersom det blir fler än en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Pest eller kolera eller cancer eller herpes eller .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Henke och någon annan. Ingen av er andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 ... eller Henkibojj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Du borde gjort en kryss-vote istället eftersom det blir fler än en. Kryss-vote? Fler än en vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Kryss-vote? Fler än en vad? Där man kan välja flera alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Kryss-vote? Fler än en vad? Hur är det med dig egentligen? Du verkar helt ärligt ha blivit mer och mer korkad den senaste månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Har inte Umberto sökt också? Du borde gjort en kryss-vote istället eftersom det blir fler än en. Jesboks. Jag tror dock mina chanser att bli vald är ganska små. Jag vågar påstå att också Jacker, Jazz, Renard, Boomer och Crusader antagligen kan räknas som guilty until proved innocent vad gäller ansökningar, även om de inte har meddelat om det. (Vote: agent47) Redigerad 10 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Hur är det med dig egentligen? Du verkar helt ärligt ha blivit mer och mer korkad den senaste månaden. Ey! Jävlas inte med Vice bara för att han fick hjärnsläpp. Eller fick du inte det Vice Vice for moderator helt klart! VOTE: VICE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Ey! Jävlas inte med Vice bara för att han fick hjärnsläpp. Eller fick du inte det Vice Vice for moderator helt klart! VOTE: VICE! Jag får väl säga vad jag tycker? Du också. Din "humor" nuförtiden ger mig migrän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Jag får väl säga vad jag tycker? Du också. Din "humor" nuförtiden ger mig migrän. Kul att se att den ger effekt . Folk brukar få ont i huvudet av skratt efter några av mina skämt Redigerad 10 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Hur är det med dig egentligen? Du verkar helt ärligt ha blivit mer och mer korkad den senaste månaden. Bara fint. =) Nej, hahaha, inte blivit dummare. Men ni förklarar faktiskt lite halvdant. Och jag orkar inte alltid tänka till. Jag vill förstå direkt. Kom på vad han menade, en vote med flera alternativ. Detta pga att flera moderatorer kan komma att utses. Har aldrig hört uttrycket "kryssvote", där av att jag inte bergrep direkt. Nå, voten planerades inte att vara så seriös eller detaljerad, därför hoppade jag det, och tog bara med dem som öppet sagt att de sökt. Fanns dessutom för få folk, för att skapa en "kryss-vote". Redigerad 10 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jesboks. Jag tror dock mina chanser att bli vald är ganska små. Jag vågar påstå att också Jacker, Jazz, Renard, Boomer och Crusader antagligen kan räknas som guilty until proved innocent vad gäller ansökningar, även om de inte har meddelat om det. (Vote: agent47) Desvärre har jag inte åldern inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Henkibojj for president. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Här på GTAsajten kanske ni ser på mig som en flummare som tror att han har humor men bara är tråkig. Men jag ska säga er att jag skulle klara av jobbet som moderator förvånansvärt bra. Jag har en seriös sida också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts