Henkibojj Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 1080p! Det visste jag inte. Hoppas bara att det inte är "fake"-1080p som på t ex skate, att bara menyerna är i full-hd och att resten är 720p. Det är uppskalad 1080p - nästan inga spel kör med riktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dorikin Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 1 vecka nu. Lyssnade igenom lite gammal GTA-musik och kom på att jag måste banne mig lägga in alla låtar från Flashback FM på 360:n när man springer runt i LC. Helt underbar musik . Näpp, blir att somna till Scarface ikväll då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Satt och tänkte på GTA när jag skulle söka till gymnasiet, så jag fyllde i IV istället för TP! Nä, men ärligt talat... Längtar inte så grymt mycket, men så är jag inte så jättemycket för spel heller. Det enda spel jag längtat riktigt vrålmycket efter är... *host* Forza 2. Jag undrar om det verkligen kommer kännas som GTA, nu när det äntligen tycks ha fått bra grafik och fysik. Redigerad 23 april, 2008 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts