Renard Skrivet 11 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Näääe... hade vart skönare att få ledigt när GTA IV släpps Innan det släpps har jag ju ingen nytta av ledigheten Tsss... man måste ju bygga upp en hype som man kan luta sig mot när man kör IV . Men visst ska man vara ledig när man fått sitt exemplar också. Jag vet! Man säger helt enkelt till skolan att man måste få vara ledig pga religösa orsaker. Om lärarna frågar vilka orsaker så är det bara att säga GTA IV. Om de inte tror en så skickar jag hit dem. GTA är en religion ffs! Redigerad 11 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Man säger helt enkelt till skolan att man måste få vara ledig pga religösa orsaker. Om lärarna frågar vilka orsaker så är det bara att säga GTA IV. Om de inte tror en så skickar jag hit dem. GTA är en religion ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Jaså? Jämför då här Lista över mest sålda spel! Playstation 2 Grand Theft Auto: Vice City (17.5 million,[24] may include PC and Xbox versions) PC 1.The Sims (50 million,[161] 70 million including expansions)[161] 2.Lineage 2 (17 million players)[162] 3.The Sims 2 (13 million,[163] 100 million including expansions)[161] 4.The Sims 2: Pets [expansion pack] (5.6 million)[164] 5.The Sims 2: Seasons [expansion pack] (1 million)[164] 6.World of Warcraft (10 million subscribers)[165] 7.World of Warcraft: The Burning Crusade [expansion pack] (3.5 million)[165][166] En hel del som slår WoW. Tetris (33 million) på Gameboy t ex hade världsrekordet länge tills The Sims slog det. Att The Sims har rekordet är väl knappats någon överaskning. En anna storsäljare till Gameboy var Pokémon Red, Blue, and Green (20.08 million). Och tittar man på GTAIII, GTA:VC, GTA:SA så slår de alla WoW. Playstation 2: Grand Theft Auto: Vice City (17.5 million,[24] may include PC and Xbox versions) Gran Turismo 3: A-Spec (14.88 million)[101] Grand Theft Auto III (14.5 million,[24] may include PC and Xbox versions) Grand Theft Auto: San Andreas (12 million)[113] Playstation 1: Gran Turismo (10.85 million) Nintendo DS: Nintendogs (17.79 million)[69] Pokémon Diamond and Pearl (14.17 million)[69] New Super Mario Bros. (13.14 million)[69] Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day! (11.71 million)[69] Gameboy Advance: Pokémon Ruby and Sapphire (13 million)[77] Pokémon FireRed and LeafGreen (10.66 million) Wii: Wii Sports (17.85 million) Nintendo 64: Super Mario 64 (11 million) Super Nintendo Super Mario World NES: Super Mario Bros. (40.23 million)[39] Super Mario Bros. 3 (18 million)[40] Super Mario Bros. 2 (10 million) WoW är inte ens bäst säljande av MMORPG för det är Lineage 2 (17 million). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Jo men jag tog bara några exempel som låg högre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Tsss... man måste ju bygga upp en hype som man kan luta sig mot när man kör IV . Men visst ska man vara ledig när man fått sitt exemplar också. Jag vet! Man säger helt enkelt till skolan att man måste få vara ledig pga religösa orsaker. Om lärarna frågar vilka orsaker så är det bara att säga GTA IV. Om de inte tror en så skickar jag hit dem. GTA är en religion ffs! Håller med. Ska försöka att övertala mina föräldrar om att jag måste vara hemma dagen då det släpps. Mina lärare vet att jag har en ''kristen övertygelse'' (kristen, lol?), eftersom jag jag inte har radio, tv, dator, tapeter och en halv säng. Samt att jag skall presentera min bästa vän Jesus Kristus på en redovisning nästa vecka. Jag är även övertygad om att gta är en livsstil som jag måste följa den annars får jag spöstraff av män i stråhattar med intorkad lera i ögat. Det finns viktigare saker än skolan som exempelvis gta iv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Jag köpte en PS3 idag och nu vill jag ha GTA4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 De här är ju förjävligt!! Jag har inte ett öre, o vet redan att mitt studiebidrag är uppskjutet... Hur fan ska man ha råd me en konsoll? Tror ja har 2000 på ett sparkonto, sen får man väll sälja nån mopedjävel. Vad kostar ett ps3 i dagens läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 De här är ju förjävligt!! Jag har inte ett öre, o vet redan att mitt studiebidrag är uppskjutet... Hur fan ska man ha råd me en konsoll? Tror ja har 2000 på ett sparkonto, sen får man väll sälja nån mopedjävel. Vad kostar ett ps3 i dagens läge? ~4000kr. Annars så finns ju Xbox 360 Arcade för ~1700kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 ~4000kr. Annars så finns ju Xbox 360 Arcade för ~1700kr. Då kommer en fråga från mig: Eftersom Xbox 360 Arcade verkar vara så billigt, är det något man går miste om egentligen "kvalité"-mässigt? Man måste ju skaffa sig GTAIV på något vänster, men har varken PS3 eller Xbox 360. Så, om jag snabbt behöver få tag i en konsoll för att kunna spela GTAIV är det Xbox 360 Arcade som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Långat som bara den på GTA IV , spelar WoW för att inte tänka hur länge det är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 De här är ju förjävligt!! Jag har inte ett öre, o vet redan att mitt studiebidrag är uppskjutet... Hur fan ska man ha råd me en konsoll? Tror ja har 2000 på ett sparkonto, sen får man väll sälja nån mopedjävel. Vad kostar ett ps3 i dagens läge? Annars är det nått kanske http://www.webhallen.com/prod.php?id=85742&view=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) Jaså? Jämför då här Lista över mest sålda spel! Playstation 2 Grand Theft Auto: Vice City (17.5 million,[24] may include PC and Xbox versions) PC 1.The Sims (50 million,[161] 70 million including expansions)[161] 2.Lineage 2 (17 million players)[162] 3.The Sims 2 (13 million,[163] 100 million including expansions)[161] 4.The Sims 2: Pets [expansion pack] (5.6 million)[164] 5.The Sims 2: Seasons [expansion pack] (1 million)[164] 6.World of Warcraft (10 million subscribers)[165] 7.World of Warcraft: The Burning Crusade [expansion pack] (3.5 million)[165][166] Jag hade väll fel då Så jävla insatt är jag inte Redigerad 12 april, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Då kommer en fråga från mig: Eftersom Xbox 360 Arcade verkar vara så billigt, är det något man går miste om egentligen "kvalité"-mässigt? Man måste ju skaffa sig GTAIV på något vänster, men har varken PS3 eller Xbox 360. Så, om jag snabbt behöver få tag i en konsoll för att kunna spela GTAIV är det Xbox 360 Arcade som gäller? Det enda man går miste om med en Arcade är hårddisken. Istället får man ett minneskort på 256 mb. Luckan för skivorna är vit istället för silver (vilket är sååååå mycket sämre ) +Du får en Demo-skiva med fem arcade spel. Ett av de är mycket underhållande men kommer tyvärr inte ihåg namnet. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=244243 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) Annars är det nått kanske http://www.webhallen.com/prod.php?id=85742&view=1 Fan va najz! Ska nog slå till på de där, nä ja har stålar Annars såg ja ju att man kan dela upp de i månadsbetalning.. Frågan e bara hur man ska lösa de under sommaren, ja som inte äns fixat sommarjobb... Har ps3 nå kännda nackdelar? i hållbarhet? För xbox 360 brukar ju strula, har iaf hänt för 3 polare typ Redigerad 12 april, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Då kommer en fråga från mig: Eftersom Xbox 360 Arcade verkar vara så billigt, är det något man går miste om egentligen "kvalité"-mässigt? Man måste ju skaffa sig GTAIV på något vänster, men har varken PS3 eller Xbox 360. Så, om jag snabbt behöver få tag i en konsoll för att kunna spela GTAIV är det Xbox 360 Arcade som gäller? Som sagt, hårddisken tillkommer ej. Men istället får du ett minneskort på 256MB. Det räcker väl för att kunna spara under spelets gång. Men sen när du vill börja köra Live, då måste du införskaffa en hårddisk. Dom går på ~1000kr i butiker. Så då kan det vara klokare att köpa en Premium för ca ~2500kr på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leo.GTA Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) DOH! Jag är i grekland när IV släpps! Och har varken PS3 eller Xbox 360! Men jag är kanske 6 år för ung för GTA IV med jag tycker det ska va 12års gräns! Hoppas det kommer på PC! Redigerad 12 april, 2008 av Leo.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Det enda jag tänker på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) DOH! Jag är i grekland när IV släpps! Och har varken PS3 eller Xbox 360! Men jag är kanske 6 år för ung för GTA IV med jag tycker det ska va 12års gräns! Hoppas det kommer på PC! Du är dessvärre ett år för ung för GTASajten också. Redigerad 12 april, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leo.GTA Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Du är dessvärre ett år för ung för GTASajten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Du är dessvärre ett år för ung för GTASajten också. Är det inte automatisk ban som gäller då? Våra admins är ändå så slappa, så det lär ju inte bli något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts