Renard Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Ja gubbar, snart har vi alla hardcore fans IV i våra händer. Många av oss sitter just nu och skakar okontrolerbart, muttrandes "IV" som någon sorts mantra, i alla fall jag. Kan snart inte hålla mig vid mina sinnens fulla bruk längre. Så här mycket har jag aldrig längtat efter något spel, någonsin. Nu är det så att min fråga till er lyder: Hur mycket längtar ni efter att IV ska släppas om man jämför med de tidigare GTA eller valfritt annat spel. Som jag sa två stycken upp så längtar jag mer efter IV än något annat spel tidigare. Faktiskt skulle man kunna ta alla de GTA jag längtat efter, slänga ihop den längtan, och ändå bara komma upp till fotknölarna av den längtan jag har efter IV. Hur känner ni det? Redigerad 10 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag måste säga att dom har lyckats bra med hypen. Längtar som ett as, men försöker att inte tänka på det bara för att tiden ska gå fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Så in i h*lvetes mycket! Mycket mer än jag längatde efter GTAVC och GTASA! Det ända jag tänker på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag längar också jävligt mycket. Det som gör längtan så stor är nog att det finns multiplayer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Om ni bara visste hur skönt det känns att ni känner det samma. Betyder att det inte är något fel på mina nerver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Releasen kommer att bli bättre än julafton var när man var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag längtar så sjukligt mycket att jag håller på att bli förbannad haha, så jag försöker inte tänka på det, så sitter och spelar ca 9 timmar och lirar Cod 4 för att fördriva tiden , pallar snart inte trycket, och bara det att mp är med i IV är ju helt sanslöst spännande att få lira.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Och jag har inte ens skaffat PS3 än !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag har på senare tid blivit drabbad av kardiofobi, mitt hjärta skenar iväg så fort jag ser siffran fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Man får hålla sig borta från filmer som "Gladiator" och serier som "Rome". Siffran IV kan ju dyka upp. Och jag vill fan inte att du får en hjärtattack Jazz. Du är så gullig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag längtar så mycket efter IV att jag i själva verket hoppat av Media och börjat på IV istället! Bara för att liksom. Där sitter jag varje dag och kollar trailers och skärmdumpar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag längtar mer efter GTAIV än något tidigare GTA-spel. Sedan finns det andra spel jag längtat mer efter eller lika mycket men det är klart där uppe i topp med mäst efterlängtade någonsin. Ärligt talat, nu när det närmar sig så känns det plågsamt varända gång jag blir påmind av GTAIV eller ser något om GTAIV för jag längtar så det gör ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag längtade mer för ett år sedan tror jag. Jag har tröttnat på att längta. Överlag spelar jag spel mycket mindre nu än när de tidigare GTAspelen kom, så det kanske är därför jag inte längtar lika mycket, jag kanske har vuxit ifrån spel lite. Men jag är säker på att GTAIV kommer bli asfett och ibland får jag en släng av ordentlig längtan. Innerst inne känns det lite fel att jag ska köpa det till Xbox, jag hade helst lirat det till PC för att allt skulle vara optimalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Så här mycket har jag aldrig längtat efter något spel, någonsin. Wörd. Nästan sjukt hur mycket jag längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stincon Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 just nu är jag sjuk, hemma från skolan och har spelat igenom alla spel till boxen. ni fattar nog själva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Jag längtar så mycket efter IV att jag i själva verket hoppat av Media och börjat på IV istället! Bara för att liksom. Där sitter jag varje dag och kollar trailers och skärmdumpar! Sen runkar vi av varandra i multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Längtar som innihelvete nu alltså! Det var ju det stora skälet till att ja köpte ps3. Jag tycker att man ska spela gta spelen på playstationkonsolerna. Det känns mera hemma, men det är ju vad jag tycker då Och multiplayer läget kommer nog bli skita bra det GO ROCKSTAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Jag längtar underbart mycket. Kommer ihåg att jag längtade mycket till SA också, men då blev det inte mitt utan min kompis då jag inte hade en bra dator eller ett PS2. Men nu kommer det bli mitt och jag kommer för första gången köpa det på releasdagen. Jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Vem längtar inte!? Jag längtar så mycket att... nä ni, jag längtar ihjäl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Allvarligt, så längtar jag knappt, känner ingen hype alls, ett spel i mängden typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts