Boomer Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Var jag först denna gången också? Det har släppts en dröse med nya bilder från multiplayerläget. http://media.xbox360.ign.com/media/827/827005/imgs_1.html Först nu jag förstått hur grymt detta spelet kan bli. Just denna bilden var väl en av de häftigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Nej, du var inte först. Finns på GTAnytt sedan i måndags. Men eftersom det inte finns nån tråd från förut så ska det la gå bra att diskutera här. Som sagt, så multiplayerläget ser verkligen ut att bli underbart. Bilderna är underbara. Ska bli skoj att pröva på det så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Aja, man kan inte alltid vara bäst. Men multiplayerläget är det jag ser fram emot mest. Att få åka runt i staden helt fritt med ett gäng polare. Kan det bli bättre? Jag tror inte det. :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Aja, man kan inte alltid vara bäst. Men multiplayerläget är det jag ser fram emot mest. Att få åka runt i staden helt fritt med ett gäng polare. Kan det bli bättre? Jag tror inte det. :') Åka runt med 4 pers i en "4door sedan" och göra drivebyes (stavning wtf omgzzor) på ont anande människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Asså det här spelet kommer bli så grymt. 19 dagar kvar gubbar, 19 dagar kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Bara 19 dagar? Jag trodde det rörde sig om över 20! Shit vad jag längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Nu önskar jag att jag köpte spelet till PS3 så att jag kunde spela Multiplayer (eftersom det är gratis där) men XBox 360 får ju de där nedladdningsbara Episoderna (även då jag misstänker att de senare släpps till PS3 så är jag inte säker alls) så man har ju lite val. Fast jag ska skaffa XBox Live Gold till Fable 2 ändå så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Hoppas att servern kommer kunna stänga av att namnen syns så man kan gömma sig lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Va??? Nu är jag trög här! Kan man spela gratis via Internet till PS3? Ingen extra kostnad? Man bara kopplar PS3'et till sitt vanliga Internet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Hoppas att servern kommer kunna stänga av att namnen syns så man kan gömma sig lättare. Det skulle vara bra. Att kunna smälta in bland de civila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Va??? Nu är jag trög här! Kan man spela gratis via Internet till PS3? Ingen extra kostnad? Man bara kopplar PS3'et till sitt vanliga Internet eller? Ja, det är gratis att spela online på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) HELT FEL Redigerad 11 april, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Va??? Nu är jag trög här! Kan man spela gratis via Internet till PS3? Ingen extra kostnad? Man bara kopplar PS3'et till sitt vanliga Internet eller? Jepp, helt gratis. Man bara kopplar det till sitt vanliga Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Tycker det är ganska dumt av Microsoft att ta betalt för online på x-box. När Sony inte tar betalt tycker man Microsoft ska göra samma sak för att inte Sony ska vinna. Eller hur man ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Hoppas att servern kommer kunna stänga av att namnen syns så man kan gömma sig lättare. Läste i en intervju att namnen försvinner om man duckar, och att namnen plus den lilla pricken ovanför huvudet försvinner om man tar skydd bakom nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Tycker det är ganska dumt av Microsoft att ta betalt för online på x-box. När Sony inte tar betalt tycker man Microsoft ska göra samma sak för att inte Sony ska vinna. Eller hur man ska säga. Fast nu finns det ju fördelar bakom det att MS tar betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Fast nu finns det ju fördelar bakom det att MS tar betalt. *Harkel* + Microsoft får ännu mer pengar - [RESTEN] @Arvid: Man kommer kunna gömma symbolen (och sig själv) genom att ducka antingen mitt på gatan eller bakom skydd. Fördelen är att man inte syns så tydligt, nackdelen är att man (nästan) bokstavligen är en "sitting duck" när motståndarna ska skjuta/köra på dig. Redigerad 11 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 *Harkel* + Microsoft får ännu mer pengar - [RESTEN] @Arvid: Man kommer kunna gömma symbolen (och sig själv) genom att ducka antingen mitt på gatan eller bakom skydd. Fördelen är att man inte syns så tydligt, nackdelen är att man (nästan) bokstavligen är en "sitting duck" när motståndarna ska skjuta/köra på dig. Sedan så är ju Xbox Live femtio gånger bättre än Playstation 3's onlinemöjligheter, av det jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Soooo? Det är gratis till PS3! I rest my case Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Sedan så är ju Xbox Live femtio gånger bättre än Playstation 3's onlinemöjligheter, av det jag hört. Vad kan XBL som inte PSN kan? Vi har röst-, webkamera- och textchattmöjligheter, friendslists, friend-inbjudningar, PM, man kan spara multiplayerslots åt kompisar, man ser när folk går online/offline, vi kan se de senaste 50 personerna vi mött online i alla spel och vi kan blocka folk. GRATIS. Varför i all världen är XBL bättre på spelfronten? Visst är PSN-onlineaffären lite sjaskig, men den ska få en remake på torsdag nästa vecka och PS Home släpps när som helst. Då kommer det kutta snorren av allt vad "online" heter hos Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts