StellHell Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 MX518 och MX510. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Misstolkade namnet på tråden när jag såg den första gången Där har ni mitt gamla skrälle som jag hatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 VX nano någonting http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/07/logitech_VXNano.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Misstolkade namnet på tråden när jag såg den första gången Där har ni mitt gamla skrälle som jag hatar. Haha! Jag har också precis en sådan, verkligen standard. Men det är ju bra att ha erfarenhet av möss utan scroll också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Med den där meningen säger du egentligen att du tycker det skulle vara fel att ha en sån här tråd på GTAsajten - och jag håller med dig, den här tråden saknar diskussionsunderlag. Listtrådar är förbjudna på Flashback, inte här. Bara så du vet. OnTopic: Jag har en razer som lyser rött på en jättedyr razermusmatta som jag fick för mig att köpa någon gång för länge sen. På laptoppen i köket som jag måste dra mig till när jag vill lira Cod4 sitter en asus-custom MX518, fejkkolfiber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Orkade inte fota, men en MS Intellimouse 3.0 har jag: Orkade inte heller fota, jag orkade inte ens leta upp en bild så jag snor din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Heter typ A4 tech X7 eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 VX nano någonting http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/07/logitech_VXNano.jpg Hur är den egentligen? Är den värd pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Heter typ A4 tech X7 eller något liknande +1 A4 tech X-750F heter den till och med. I alla fall min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Listtrådar är förbjudna på Flashback, inte här. Bara så du vet. Jag tycker det hör till vanlig oskriven forumetikett att undvika att skapa såna här skräptrådar. Om vi ska tillämpa en av gtasajtens regler kan det här lätt ses som brott mot §1.5 imo. edit:skrev fel Redigerad 11 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Heter typ A4 tech X7 eller något liknande +1 Fast funderar på att skaffa något annorlunda då skiten blir så äcklig när man har suttit förlänge med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 En Logitech MX Revolution. http://www.epsilon-pc.fr/catalog/images/Logitech_MXREV.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Heter typ A4 tech X7 eller något liknande Är dom bra? Dom säljer dom för 200kr på Clas Ohlson. Funderar på att slå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Är dom bra? Dom säljer dom för 200kr på Clas Ohlson. Funderar på att slå till. Jag tycker den funkar. Okej, jag är inte så skillad på att veta hur en bra mus ska vara. Men jag trivs med den. Det som är ganska jobbigt med den är att man råkar komma åt en knapp på den som ändrar hastigheten på musen. Det finns olika färger på skrollen som visar hur snabb den är. Kör man cs kan man ju trycka på den oranga knappen för att skjuta i burst med alla vapen. Även i andra spel, men jag använder det inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 MS Habu +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 PWWWNDDDD!!! Kastar upp en bild på min riktiga senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Heter typ A4 tech X7 eller något liknande +1 Synd bara att min inte fungerar längre så jag har någon skit mus just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Jag älskar den i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 12 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) Heter typ A4 tech X7 eller något liknande Det är ju en sån jag har. Och Boomer, ja, dom är bra. Och 200!? Jag köpte min på nonnes för 300. Redigerad 12 april, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) Här har vi min mus. Redigerad 12 april, 2008 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts