felshoe Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Aftonbladet avslöjade idag att Karl Lagerfeld, den halvsvenska modeskaparen, kommer få sin egen radiokanal i GTAIV. Han kommer gå under namnet "DJ Karl", och är värd för kanalen "K109". Vad den kommer spela och vad han har för kul att säga, återstår att se (om vi inte har fått ett smakprov på Rockstars hemsida?). Källa: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...ticle2220861.ab Och lite snabb info om Lagerfeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Lagerfeld http://sv.wikipedia.org/wiki/Karl_Lagerfeld Observera att den svenska Wiki-sidan påstår att han är halvsvensk, medans den engelska gör det motsatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Ballt, kan nästa sätta en peng på att dom sagt att han ska dra på med en "typiskt" svensk brytning, undrar om det kommer spelas svensk musik också?, säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Aftonbladet sent ute som vanligt. Har stått på Wikipedia rätt länge nu på GTAIV's Soundtrack sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Ballt, kan nästa sätta en peng på att dom sagt att han ska dra på med en "typiskt" svensk brytning, undrar om det kommer spelas svensk musik också?, säkert. Knappast. Han kommer förmodligen att bryta på tyska isf, i stil med dj Hans i SF-UR i San Andreas. Redigerad 10 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Knappast. Han kommer förmodligen att bryta på tyska isf, i stil med dj Hans i SF-UR i San Andreas. Jaaah! Di Jay Haaans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Knappast. Han kommer förmodligen att bryta på tyska isf, i stil med dj Hans i SF-UR i San Andreas. Passar nog in eftersom musikstilen på kanalen är electro, om jag fattat rätt. Orkar inte kolla ATM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag hoppas på det Kiedis sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Knappast. Han kommer förmodligen att bryta på tyska isf, i stil med dj Hans i SF-UR i San Andreas. Jag hörde trailern för den radiostationen nu (som jag för övrigt missat) lät mer som tysk brytning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Jag hörde trailern för den radiostationen nu (som jag för övrigt missat) lät mer som tysk brytning. Gjorde samma sak igår och ja, tysk brytning var det allt. Tråkigt. Hoppas vi får någon svensk förknippning i någon annan radiostation eller varför inte i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts