MiRRe Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Som titeln säger, jag kan inte installera mitt CS3, jag extraherar instal filen som man ska, trycker på setupen men, där kommer problemet. Det kommer upp en ruta (se bild) Och det finns inget att göra åt det. Borde säga att jag sitter vid min laptop när jag ska installera fall det skulle ha nån betydelse jag vet inte riktigt. Är väldigt tacksam för hjälp att lösa det här problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Tada!! Sökte bara på google följande: CS3 internal error 2739 och första resultatet var detta. Men då är frågan, kör du vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) Tada!! Sökte bara på google följande: CS3 internal error 2739 och första resultatet var detta. Men då är frågan, kör du vista? Jag kör vista japp, Edit: Sry jag var lite trög där bara, har löst det, tackar Redigerad 9 april, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts