Crusader Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Någon som vet var i Sverige man kan boka den? Har inte sett av den någonstans. Hittar den bara på Amazon och Play. Jag brukar visseligen inte använda guider men jag hade funderat på att köpa den ändå. Kan vara kul att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Någon som vet var i Sverige man kan boka den? Har inte sett av den någonstans. Hittar den bara på Amazon och Play. Jag brukar visseligen inte använda guider men jag hade funderat på att köpa den ändå. Kan vara kul att ha. Apapap. inte använda guide! Ställ dig i hörnet och skäms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) Mm!!!! SKÄMS Nejmen jag har ingen anning, brukar gå att köpa i vanliga spel affärer. Men jag kan säga att jag köpte en guide till San Andreas. Hade ingen som helst användning för den... låg bara och skräpa tills en polare lånade den... tror fortfarande han har den... vilken jävla tjuv! Redigerad 9 april, 2008 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Guider är kul att ha. Köpte för någon månad sedan en guide till LCS och VCS. Köper dock guiderna då jag redan klarat ut spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 De få guider jag har, har jag knappt använt alls. Bara i yterst nödfall eller om något verkligen retar mig efter 20 försök. Typ som ett säkerhetsnät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Humm, fastnar jag i ett spel så använder jag mig av walkthrus på internet. Vill jag ha tag på fusk, internet. Påskägg, you got it, internet. Onödigt att slänga pengar på en guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Jo, samma här. Fast jag vill inte bli tvingad att avbryta mitt spel och ut på internet om jag skulle fastna utan bara kunna ta fram guiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jo, samma här. Fast jag vill inte bli tvingad att avbryta mitt spel och ut på internet om jag skulle fastna utan bara kunna ta fram guiden. Om du har datorn i något annat rum än din konsoll så kan man ju bara pausa och se på resten som konditionsträning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts