stincon Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 HAHAHAHA alltså det är så otroligt kul att kolla på det patetiska tältet!! Det är ju iofs ganska kaxigt att dra upp ett tält mitt på sveavägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Det är ju iofs ganska kaxigt att dra upp ett tält mitt på sveavägen Dröm stället att bo på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Det är ju iofs ganska kaxigt att dra upp ett tält mitt på sveavägen Det är ju iofs ganska olagligt att dra upp ett tält mitt på sveavägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stincon Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Det är ju iofs ganska olagligt att dra upp ett tält mitt på sveavägen det är ju det jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Den där snubben som kom den 9:e lär fan vara död när han kommer hem den 29:e... Det är ju fan 2 veckor kvar!.. Sinnessjukt, hade hellre cashat 5k för den där GTA-bundle än att bo i ett jävla tält i en månad. Redigerad 15 april, 2008 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Den där snubben som kom den 9:e lär fan vara död när han kommer hem den 29:e... Det är ju fan 2 veckor kvar!.. Sinnessjukt, hade hellre cashat 5k för den där GTA-bundle än att bo i ett jävla tält i en månad. Haha, håller med. Jag skulle nog aldrig ha tältat i 20 dagar för ett spel. Visst är det ett stort spel men, att få ut spelet först/fort som fan, är inte en bra anledning för mig. Jag blir ändå ganska imponerad på något sätt, om han håller sig kvar och får sitt exemplar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andh Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Haha, håller med. Jag skulle nog aldrig ha tältat i 20 dagar för ett spel. Visst är det ett stort spel men, att få ut spelet först/fort som fan, är inte en bra anledning för mig. Jag blir ändå ganska imponerad på något sätt, om han håller sig kvar och får sitt exemplar. verkar som du missat lite av vad man får de 10 första får köpa antingen en xbox 360 bundle tsm med gta IV eller en ps3 bundle med gta IV för 1kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Haha, snacka om kända dom blir då. Paul Wallin aka förste köaren har redan fått vara med i AB och sedan fick de idag vara med i P3 i morgonpasset. Snart lär väl nyheterna komma dit och filma dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) verkar som du missat lite av vad man får de 10 första får köpa antingen en xbox 360 bundle tsm med gta IV eller en ps3 bundle med gta IV för 1kr. Jag vet det. Jag har redan både och, så det är fortfarande inte en bra anledning för mig. Skulle inte ha tältat i tjugo dagar ändå, även om jag inte hade Xbox 360 eller Playstation 3. Tjugo dagar, nej. Fem dagar, nja. Redigerad 16 april, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts