Sniper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Skulle nog kunna tänka mig att köa lite där, men jag skulle nog ändå inte bli bland de 10 första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Dubbelpost, javisst! Tydligen har dom första börjat köa redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Dubbelpost, javisst! Tydligen har dom första börjat köa redan What the fucking fuck? NU? 19 dagar? Har dom verkligen inget liv? Källa plox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 What the fucking fuck? NU? 19 dagar? Har dom verkligen inget liv? Källa plox? Tydligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Tydligen inte. http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=1010 Alec verkar inte ha ett liv. Christoffer som måste vara en tjej? Är han verkligen kille? Det är inte sant. Han första ser lite grym ut iaf. Redigerad 10 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=1010 Alec verkar inte ha ett liv. Christoffer som måste vara en tjej? Är han verkligen kille? Det är inte sant. Han första ser lite grym ut iaf. Han första påminner mig konstigt nog om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=1010 Alec verkar inte ha ett liv. Christoffer som måste vara en tjej? Är han verkligen kille? Det är inte sant. Han första ser lite grym ut iaf. Haha. Vad i hela friden. Trodde det var en tjej tills jag såg namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stincon Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 I'll be there! xboxkön blir det... personligen röstade jag på "mr. mysterious" http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=1010 19 dagar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Villka dårar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Dom lär ju knappast vara kvar där i 20 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Dom lär ju knappast vara kvar där i 20 dagar. Kan knappast tro det heller. Har de inte skola eller ngt socialt liv? Eller liv ö.h.t? Och att äta 'skräpmat' och tälta på gatan 20 dagar i rad. Det lär ju inte gå, eller, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Ett rekord försök?? Ja det ska bli spänande att följa utvecklingen. föresten, vad är reglerna, om man lämnar sin plats är den förbrukad då?? De lär nog ha kompisar som varje dag kommer med förnödenheter, mat och sällskap . Sorry för stavfelen jag är lite seg idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Kan knappast tro det heller. Har de inte skola eller ngt socialt liv? Eller liv ö.h.t? Och att äta 'skräpmat' och tälta på gatan 20 dagar i rad. Det lär ju inte gå, eller, kanske. Man behöver ju inte äta skräpmat. Med ett stormkök, konserver och lite kryddor så bör man kunna variera kosten en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Eller så börjar man gå omkring med korvlåda och säljer dyrt. Hungriga ungar som inte vet hur man hanterar pengar kan man ju tjäna snabba cash på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Man behöver ju inte äta skräpmat. Med ett stormkök, konserver och lite kryddor så bör man kunna variera kosten en hel del. Nej, det behöver man inte, men nu tror jag knappast att någon av dom har med sig stormkök, konserver etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stincon Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) märkte nu att alec "the brains" laine ser ut som Christopher Mintz-Plasse (superbad) http://img339.imageshack.us/img339/7412/thebrainser4.png Redigerad 11 april, 2008 av stincon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Kan knappast tro det heller. Har de inte skola eller ngt socialt liv? Eller liv ö.h.t? Och att äta 'skräpmat' och tälta på gatan 20 dagar i rad. Det lär ju inte gå, eller, kanske. Läste i bloggen att två av dom tog ledigt från skolan i två veckor bara för att köa!! Jag föredrar att bara hämta ut mitt ex av IV på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Ett rekord försök?? Ja det ska bli spänande att följa utvecklingen. föresten, vad är reglerna, om man lämnar sin plats är den förbrukad då?? De lär nog ha kompisar som varje dag kommer med förnödenheter, mat och sällskap . Sorry för stavfelen jag är lite seg idag Undrar det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leo.GTA Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) Usch vad jobbigt att stå och köa i flera vecker Redigerad 12 april, 2008 av Leo.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 HAHA NERDS!!!! Om jag var så besatt så skulle jag fan hellre betala en luffare/hemlös att köa där i två veckor.. En ganska bra deal för hoboen som jag så klart köper med mat till, från mcdonald's varje dag. Förresten någon skrev att två tog ledigt från skolan i två veckor.. vad gör dom andra? skolkar? HAHAHAHA alltså det är så otroligt kul att kolla på det patetiska tältet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts