ExploSive Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) Jag har tröttnat på alla mina spel. Så jag undrar om ni har tips på något spel? Rom/Medeltiden. Med svärd os.v? *EDIT* Glömde lägga till, man ska inte se "uppifrån" Och det ska vara till PC. Och inga monster/spöken eller något sådant. Just ja, man ska inte styra en hel armé, det får gjärna följa med en hel armé men då styr man en gubbe Redigerad 8 april, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Jag har tröttnat på alla mina spel. Så jag undrar om ni har tips på något spel? Rom/Medeltiden. Med svärd os.v? Skulle nog hjälpa om du kunde säga till vilken plattform du vill ha spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Overlord, så j*vla bra. [youtube-old]0cxIKPbQWf4&feature=related[/youtube-old] [youtube-old]IDHe6MJMRa4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 8 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Skulle nog hjälpa om du kunde säga till vilken plattform du vill ha spelen. PC. Har editerat posten och lagt in lite saker, Vice det såg halv bra ut, gillar dock inte monster och sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Grim Fandango? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Mount & Blade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Låter som third personvyn i Rise and Fall skulle passa dig. Visserligen så tillkommer det ju att man måste bygga armé och stad och sådant där man ser ovanifrån. Men att ta sin hero och dra ut i third personvy med sin stora armé är grymt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts