eightball Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 den bästa tidningen i världeeeen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Gillar speciellt alla skämt och den lilla reklam sidan längst bak som dem gör . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) den bästa tidningen i världeeeen där har du fel... den bästa tidningen är bilsport! Redigerad 13 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 /me "premar" på PCGamer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 /me "premar" på PCGamer... Jag mä...Och även PC För Alla!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag älskar skämten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 ja... skämten är de bästa i tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 (redigerad) får hoppas det var ett ironiskt svar tidningen är mycket bra särskilt skämten till till bilderna nix... det var det ej.... jag har inte ''avvant'' mig från den gamla ''spel för alla''/''komputer spel'' tidningen..... typ 23 demon på en skiva.... Redigerad 14 april, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag gillar resinskorenrna (vet ej hur det stavas) det är spänade och veta vad dom fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 95% hehe typ det bästa betyget som ett spel har fått i pcgamer Tror att half-life fick mer men är inte säker tror att det fick 98%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag gillar resinskorenrna (vet ej hur det stavas) det är spänade och veta vad dom fick. Vad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 De e kul med texterna till bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Vad??? recentionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 95% hehe typ det bästa betyget som ett spel har fått i pcgamer Låter bra. Hmm... jag vill veta lite mer om PC Gamer... vet nån hur många prenumeranter de har eller hur många tidningar dom trycker upp varje månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 där har du fel... den bästa tidningen är bilsport! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Låter bra. Hmm... jag vill veta lite mer om PC Gamer... vet nån hur många prenumeranter de har eller hur många tidningar dom trycker upp varje månad? Enligt Bennet är det hemliga siffror...men dom är iaf den största Svenska spel tidningen dvs dom trycker flest och säljer bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Enligt Bennet är det hemliga siffror...men dom är iaf den största Svenska spel tidningen dvs dom trycker flest och säljer bäst!!! Jasså, hmm... skumt att dom håller det hemligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Super Play är bättre än PCG. PCG är för kritiska mot konsoler! Och så är dem tykna mot folk som skriver till dem. Men Super Play borde ha en "Ocensurerat?" som finns i PCG. Förresten så hittar jag inte GTA 3 bland recensionerna från CD:n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts